حفر چاه در قهوه خانه حادثه آفرید/فوت 4 جوان بر اثر گاز گرفتگی

سخنگوی حریق آدرس تهران اعلام‌کرد : حفر چاه در قهوه منزل سنتی نصفه تعطیل جان ۴ برنا را در خیابان ولیعصر گرفت .
حفر چاه در قهوه منزل رخداد آفرید/فوت ۴ جوانجلال ملکی سخنگوی اتش آدرس تهران در رای زنی با خبر نگار حوزه حادثه ها و انتظامی مجموعه اجتماعی باشگاه خبرنگاران برنا ; بااشاره به مرگ ۴جوان در اتفاق دغدغه در چاه اظهار داشت : اتفاق در ساعت۱۹ : ۲۱شب پیشین در خیابان ولیعصر کوچه اسعدی حادثه افتادکه ۳ایستگاه به محل رخداد اعزام شدند . حفر چاه

او بابیان این‌که حفر چاه در قهوه منزل نصفه تعطیل طبقه منهای ۳ ساختمان ۳ طبقه رخداد آفرید , تاکید کرد : ۴جوان که احتمال مضاعف از کارداران قهوه منزل بودند سرگرم حفاری چاهی به عمق حدودا ۸متر بود که در چاه گرفتار می گردند .

سخنگوی اداره حریق آدرس ذکر کرد : حریق نشانان به محض ورود , متوجه گازهای سمی درین چاه میشوند که پس از ایمن سازی واجب , ۴جوان گرفتار در چاه را که جان خویش را از دست داده بودند , بیرون و تحویل دست اندرکاران اورژانس می دهند . لایروبی چاه با ماشین و کارگر اتابک جنوب تهران فوری

ملکی بابیان این‌که علت واقعه به احتمال زیادگاز گرفتگی بوده , تاکید کرد : . ساعت۴ : ۲۲ عملیات به انتها رسید و محل تحویل کارداران انتظامی شد .

آغاز حفر چاه عمیق برای تأمین آب چهار روستای پادنای سمیرم

حفر چاه عمیق برای تأمین آب چهار روستای بخش پادنای بزرگ از توابع شهرستان سمیرم آغاز شد .
به نقل از مجموعه استان های باشگاه خبرنگاران برنا از اصفهان , مدیرعامل کمپانی آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در رابطه این پروژه اعلام کرد : پروژه آبرسانی به مجتمع چهار روستای کیفته گیویسین , قنات , چشم جان و روشن بختی آباد سمیرم با اعتبار اول چهار میلیارد ریال انجام خواهد شد .

محمد حسین قرائتی , ابراز امیدواری کرد : حفر این چاه نقص‌ سالیان اخیر و بویژه خشکسالی های دنباله دار این حوزه‌ را حل و فصل نماید و به مسئله تامین آب‌آشامیدنی و بهداشتی این محل خاتمه دهد .

قرائتی با یاد‌آوری این‌که بیش تر از ۶۴۵ هزار نفر در استان اصفهان ذیل پوشش آبفار می‌باشند اعلام‌کرد : فعالیت‌های کمپانی آب و فاضلاب روستایی دربرگیرنده روستاهایی است که جمعیت آن ها بیشتراز ۲۰ خانوار می‌باشند .

مدیرعامل کمپانی آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان , اعلام‌کرد : مجموع مشترکان کمپانی آبفار ۲۳۲ هزار مشترک می‌باشند که ۸۹ درصد مشترکان خانگی و ۱۱ درصد دیگر هم مشترکان غیر خانگی می‌باشند .

نماینده مردمان سمیرم در مجلس هم درین آیین خاطر نشان کرد : حفر چاه این مجتمع با جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۳۲۰نفر را پوشش خواهد بخشید .
اصغر سلیمی , خاطر نشان کرد : این جمعیت روستایی با احداث این مجتمع و حفر چاه درین این شرکت روستایی , از آب بهداشتی وپایدار فایده مند می‌شوند .

همینطور هم‌زمان با این مراسم حفر چاه کمکی در روستای حیدر آباد علیمردانی از توابع بخش وردشت سمیرم , با اعتبار اول یک میلیارد ریال آغاز شد .
افتتاح از این پروژه هم فقدان آب آشامیدنی وبهداشتی دوهزار و ۹۶۰ نفر جمعیت این حوزه‌ را جبران و مرتفع می نماید . لوله بازکنی محدوده نیلوفر

حل ایراد خشکی شهر کوهدشت با حفر چاه‌های تازه

کرموند اظهار‌کرد : با حفر چاه‌ های نو تا ۱۵ سال آتی در کوهدشت اختلال فقدان آب نداریم .

به نقل از خبر نگار مجموعه استان های باشگاه خبرنگاران برنا از لرستان ; حمیدرضا کرموند , مدیرعامل کمپانی آب‌وفاضلاب شهری لرستان , درباره با تامین آب‌شرب شهرستان کوهدشت بیان کرد : برای رفع نبود آب در شهر کوهدشت طرح ‌های زیادی را اجرا کردیم‌ .

او افزود : طبق برنامه‌ریزی‌ها در این مورد پیش‌بینی شد تا بتوانیم پیشین از فرارسیدن فصل گرما تنی چند از چاه‌های نو را وارد مدار کنیم که معارضین از این فعالیت دوری کردند البته با اقدامات انجام یافته این کار محقق شد .

مدیریت استدلال کمپانی آب و فاضلاب شهری لرستان با اشاره به این که اکنون در باطن شهر درگیر حفاری چاه هستیم , بیان کرد : هفته قبلی چاهی را در حیطه فدک شهرستان کوهدشت به افتتاح رساندیم که‌این چاه میزان ۲۰ لیتر در ثانیه آب دارااست .

کرموند افزود : چاه دیگری را هم در محوطه آب و فاضلاب شهرستان کوهدشت در هم اکنون حفاری داریم و به زودی به افتتاح می رسد .
او اظهار‌کرد : اینک غیر از افت فشار آب در‌این شهرستان , ایراد نبود تامین آب نداریم , ولی با دقت به آلرژی تامین آب‌شرب همواره عملکرد می کنیم تا بتوانیم تامین آب را از خط قرمز رنگ مسافت دهیم .

مدیرعامل کمپانی آب‌وفاضلاب شهری لرستان اعلام کرد : به طور همزمان با حفاری چاه در باطن شهر سه رینگ چاه هم در حیطه تنگ‌پریان در هم اکنون حفر و تجهیز داریم و خط انتقال آنان هم در اکنون اجرا است .
کرموند اعلام‌کرد : مقرر شده که تا پایان تیرماه دو رینگ از چاه‌های تنگ پریان را به افتتاح برسانیم که با به وقوع پیوستن این دستور به گنجایش ساخت آب شهر بیشتر می‌گردد .

او درباره با مناطقی که خلل فقدان آب داشتند اعلام کرد : توانستیم درین بخش ها با یک روش مختص جداره برخی از چاه‌ها را ترمیم کنیم تا شرایط آنان به شرایط نرمال درآید .
مدیرعامل کمپانی آب ‌و فاضلاب لرستان افزود : درباره با تامین آب روستاها هم ما رسالتی نداریم البته مکلف هستیم تا از گنجایش اضافی آب به روستاها یاری کنیم که طبق این فرمان توانستیم هفت قریه را تامین آب کنیم . لوله بازکنی و تخلیه چاه در آپادانا مرکز تهران

کرموند اعلام‌کرد : در حیطه عَودی علی ۶ فقره چاه را در هم اکنون تجهیز داریم و ۱۵ کیلومتر خط انتقال آن هم انجام شده است که حدود ۱۸۰ لیتر در ثانیه به گنجایش آب کوهدشت طولانی تر میکند .
او با تاکید به این که با حفاری چاه‌های تازه تا ۱۵ سال آتی خلل آب نداریم , خاطرنشان کرد : شرایط آب کوهدشت اساسی است و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هم برای این طرح‌ها ما یحتاج است .

مدیرعامل کمپانی آبفا لرستان درباره با فاضلاب هم خاطرنشان کرد : اوایل سال ۹۶ با حضور استاندار عملیات اجرایی یک طرح استارت شد و با وجود پیمانکار کار کشته استانی تا به امروز ۲۰ درصد ترقی فیزیکی دارااست و امید واریم قبلی از برنامه زمان‌بندی تمام شود .
کرموند افزود : این طرح برای جمع‌آوری کانال فاضلاب است و مبادرت دوچندان خیر و خوبی برای سازماندهی مشکلات دراین مورد است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *