آشنایی با انواع سیستم پوش فیت در ساختمان در مقاله زیر

شناخت با گونه های سیستم پوش فیت در نوشته‌ی‌علمی پایین

برای دستیابی به خصوصیت حداکثر جذب صدا و برقرار نمودن محیطی آهسته در باطن ساختمان درین سیستم از رشته آوری ایجاد کرد سه لایه ای مصرف شده و لایه ی میانی با دقت به به کار گیری از کامپاوند تحت عنوان عایقی کارکشته در جذب صدا کار می کند .

سیستم پوش فیت ساده

سیستم پوش فیت معدود صدا Pushfit true Silent

سیستم نو فاضلاب پوش فیت معدود صدا ( Pushfit true Silent ) به جهت ساختار , پباده سازی و مشخصات کامپاوند منحصر به کار رفته در آن قادراست صدای ناشی از عبور جریان در باطن سیستم را جذب و در سود در وضعیت استاندارد از انتقال صدا به سطح ها بنا و متعاقب آن فضای داخلی ساختمان پرهیز نماید .

این تغییرات در مقایسه با سیستم بی آلایش پوش فیت موجب ارتقاء ویژگی ها فیزیکی اعم از مقاومت در قبال ضربه , حرارت و استمرار بیش تر شده‌است .

انواع سیستم پوش فیت

برخی خصوصیات  سیستم های پوش فیت

لوله بازکنی استاد معین

کاهش صدا در تراز ۱۷ – ۶ دسی بل در وضعیت استاندارد

قدمت اثر گذار طولانی بجهت مقاوم بودن لوله , اتصالات و رینگ های آب بندی در قبال ضربه , تنش های مکانیکی و حرارتی و مواد شیمیایی

سرعت و سهولت مضاعف مضاعف درخصوص نصب و اجرا و در سود صرفه جویی در وقت و مخارج نگه داری و تعمیرات می شود .

عدم اجبار بارهای مازاد به ساختمان به جهت یه خرده وزن و کمبود نیاز به تقویت قسمت های پذیرنده توشه در ساختمان , ایمنی در وضعیت حریق سوزی به علت دارا بودن خصوصیت Flame Rerardant مطابقت با استاندارد DIN 4102 – B1

عدم نیاز به چسب , جوش دادن و نظائر آن و کاسته شدن از مخارج اجرایی

آب بندی استوار و قابل اعتماد حتی‌د‌ر وضعیت گرد هم آیی ساختمان و لرزش های غیر مخرب به جهت مشخصات فیزیکی اجزای متشکله سیستم

قابلیت و امکان تطابق و متصل نمودن اجزاء سیستم به لوله و اتصاات بقیه سیستم های سابق از جمله پلیمری و آلیاژی خدمات فلاش تانک توپخانه مرکز تهران

قابلیت اجرای پرسرعت و معمولی سیستم و نت به طور بدون نقص و اضافه کردن هرچه اضافه به قدمت اثر گذار سیستم

سود گیری از توسعه یافته ترین تکنولوژی روز دنیا

پباده سازی و ایجاد کرد ابزار و امکانات مطلوب برای آسوده و مطمئن نمودن فرآیند نصب و اجرا

افزون برموارد فوق , تنوع ابعادی از حیث قطر لوله و اتصالات ( ۴۰ تا ۱۶۰ میلی متری ) زوایا ( ۱۵ , ۳۰ , ۴۵ , ۶۷و ۸۷ جايگاه ) و ارتفاع لوله ها ( ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر ) و وجود یک یا این که دو سوکت در لوله ها در کار , کارها مرتبط با پباده سازی و همینطور اجرا را مضاعف معمولی و انعطاف پذیر بوجود می‌آورد .

انواع سیستم پوش فیت نصب و تعمیر فلاش تانک ظفر شمال تهران

بررسی مواد اولیه استفاده شده در سیستم های پوش فیت

سیستم پوش فیت به جهت به کار گیری از نوعی یگانه از پلی پروپیلن در قبال حرارت های بالا مقاوم بوده ( HT ) و مطابقت با منظور های استاندارد DIN 4102 – B1 در وضعیت حریق سوزی نیز ایمن و خویش اطفاء ( Flame Retardant ) می‌باشند .

پلی پروپیلن گزینه به کار گیری در ایجاد سیستم پوش فیت هیچوقت دستخوش پوسیدگی نشده و از پایداری مضاعف متعددی در قبال مواد شیمیایی جان دار در فاصلاب ها برخوردار‌است به طوری که pH های ۱۲ – ۲ را به راحتی تحمل نموده و با لازمات استانداردهای DIN 16934 , DIN 6929 همخوانی داراست

مقاوت در قبال مواد شیمیایی , آب بندی بدون نقص و استوار , قدمت اثر گذار و طولانی از مشخصات بارز رینگ های آب بندی به کار رفته در لوله ها و اتصالات سیستم پوش فیت ایجاد کرد معتبرترین ایجاد کنندگان میهن آلمان و در همخوانی بدون نقص با استاندارد DIN 4060 می‌باشند .

بارگیری, تخلیه  و انبارش و آماده سازی  لوله واتصالات سیستم های  پوش فیت

حمل و نقل , جا به جایی و انبارش لوله و اتصالات پوش فیت نیز مثل فرایندهای ایجاد کرد , نصب و اجرای آن تابع اصول و قواعد شناخته شده ای است . برای خودداری کشف کردن از هرگونه اشکالات بعدی و دست یابی به نصب پرسرعت و آسوده به سفارش ها و راهبرد های استاندارد EN 1451 – 6 کاملاً دقت نمایید .

بارگیری

لوله و اتصالات به طوری بارگیری شوند که در هنگام حمل و نقل هیچ صدمه ای به آن‌ها وارد نشود .

لوله ها به طور تروتمیز چیده شوند و از تماس آن‌ها با اجسام تیز و چیره پرهیز شود .

از خم کردن لوله ها اجتناب شود .

تخلیه

بی مبالاتی در تخلیه لوله ها و اتصالات ابدا مجاز نمی‌باشد .

از انداختن لوله ها و اتصالات پرهیز شود .

از جابجا کردن لوله ها به وقتی که یک رمز آن‌ها روی زمین جای‌دارد جلوگیری شود .

انبارش

وجود یک انبار مطلوب در جوار کارخانه دارای فایده خواهد بود .

کف انبار صاف , پاکیزه و فاقد هرگونه اجسام بالقوه مضر باشد . یک تراز صاف و مسطح قابلیت ساخت خمش و جراحت دیدگی را در طی زمان از در میان می‌برد .

احتکار کردن لوله ها و اتصالات در معرض فروغ و روشنایی خورشید قابل پذیرش نمیباشد .

مهیا سازی گارگاه

فضای گزینش شده برای کارخانه , پاکیزه و فارغ از گرد و غبار و دارنده قوانینی باشد که قابلیت وارد داخل شدن هرگونه جراحت به لوله ها و اتصالات در آن به دست کم کاهش یابد .

لوله ها بایستی به صحت جابه جا شوند . جا به جایی همپا با بی دقتی می‌تواند در نصب و اجرا و سود ی کار اثر منفی داشته باشد .

یک میز کار با بعد ها مطلوب , تعدادی سطل , یه خرده پارچه پاک و یه خرده مواد صابونی رقیق شده , لوله بر , لوله پخ کن , گیره ی تسمه ای و استاپر اعم از امکانات موردنیاز برای عملیات نصب و اجرا میباشد .

انواع سیستم پوش فیت

عملیات نصب و اجرای سیستم پوش فیت

نصب اجزاء متشکله ی سیستم پوش فیت بیش تر از حد معمولی و پرسرعت است . لوله ها به سادگی و با اندکی فشار به باطن سوکت ها تردشده و آب بندی آن‌ها بوسیله رینگ ی آب بندی ویژه ای تماما به وقوع پیوستن می‌یابد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *