چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و… رایج است. البته این خودشور توالت فرنگی به بازار کشورمان ایران هم راه پیدا کرده است و در حال گسترش و مرسوم شدن در خانا های ایرانی است.

در واقع بیده برای افراد مسن دارای بیماری  و یا افرادی که به تازگی عمل جراحی کرده اند مناسب و لازم است.

استفاده از بیده توالت فرنگی در مکان هایی که توالت فرنگی بیده دار وجود دارد، نیاز است که آموزش داده شود. همچنین در هنگام مسافرت به کشورهای خارجی، یا در مواقعی که افراد عمل جراحی انجام می دهند، با آموزش شیوه استفاده از خودشور توالت فرنگی، دیگر هیچ نگرانی ای نخواهید داشت”

بیده یا همان خودشور توالت فرنگی ظاهری شبیه به کاسه توالت دارد که درون آن آبی برای شستن خود وجود دارد. بیده ها دارای سری انواع مختلفی است و به تازگی نوع دیگری از آن در جهان و ایران در حال گسترش است. خودشور توالت فرنگی جدید الکتریکی است و میتوانیم فشار آب و محل پایین آمدن اب و همچنین دمای آن را کنترل کنیم.

شما برای بازکردن لوله های منزل خود اگر در تجریش زندگی می کنید بهترین پیشنهاد ما به شما لوله بازکنی تجریش در سایت برچسب است که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما می باشد

ما در اینجا نحوه ی کامل کار با بیده را آموزش می دهیم. فقط کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و در اندک زمان از اطلاعات لازم برخوردار شوید.

انواع خودشور توالت فرنگی را بشناسید.

همانطور که گفتیم بیده ها انواع مختلفی دارند. بیده دستی و اتوماتیک دونوع از آنها هستند که در روی خود توالت نصب می شوند. نوع دیگر آنکه دارای مخزن مجزایی است به دیوار وصل می شوند.

برای استفاده بهتر از کارایی خودشور توالت فرنگی بهتر است انواع آن را بشناسید. همچنین برچسب به شما امکان دستری به مقاله هایی در این مورد را داده است. صفحه برچسب علاوه بر در اختیار گذاشتن این  مقاله ها به صورت رایگان، بهترین و ماهرترین سرویس های لوله بازکنی را به شما معرفی می نمایند. تنها کافی است محدوده زندگی خود را جستوجو تا نزدیک لوله بازکن را به شما معرفی کند.

کارایی بیده توالت فرنگی متصل

قطعا کار با خودشور توالت فرنگی که بر روی خود توالت فرنگی نصب می شود آسان تر است. نحوه شست‌شو با آن به این شکل است که دستگیره آن را به سمت جلو بکشید و شیر آب را باز کنید. بعدام هم شیر آب را بسته و دستگیره را به عقب هل دهیم.

نحوه استفاده از توالت فرنگی خودشور اتوماتیک یا همان الکتریکی ساده تر است. تنها کافی است که کلید wash (شستن) را فشار دهید و بعد از اتمام کار روی Stop  کلیک کنید تا جریان آب متوقف شود.

آموزش کار گردن با خودشور توالت فرنگی کاسه ای در توالت فرنگی

این نوع خودشور توالت فرنگی به صورت مجزا روی دیوار نصب شده است و برخلاف خودشور های قبلی که در بالا آمده است روی توالت فرنگی نصب نمی‌شوند. استفاده از این بیده با مراحل بیشتری صورت میگیرد. ابتدا باید اجابت مزاج روی توالت فرنگی انجام شود سپس روی خودشور توالت فرنگی نصب شده در کنار توالت فرنگی می نشینیم.

نکته ای که در استفاده از هر کدام باید توجه کنید این است که اگر گربتگی در چاه فاضلاب پیش آمد به هیچ وجه از بیده خودشور توالت فرنگی استفاده نکنید، لذا با شروع جریان آب ، حجم آب بیشتر می شود و بالا می زند.

لوله بازکنی زنجان تهران در سایت برچسب به عنوان نزدیکترین لوله بازکن و در سراسر خیابان زنجان به شما خدمت رسانی می کند و نیم ساعته خودش را به شما می رساند.

در این زمان برای برطرف کردن این وضعیت آزاردهنده به میاله های نحوه فنر زدن در سرویس های بهداشتی، انواع رفع گرفتگی لوله فاضلاب با کمک مواد خانگی مراجعه کنید تا سریعاً مشکلتان را بدون اتلاف وقتی حل کنید. اگر خودتان خودشور توالت فرنگی قادر به رفع گرفتگی نشدید توصیه می شود به خدمات لوله بازکنی در شهرتان مراجعه کنید. برچسب به شما امکان دسترسی به سرویس های لوله بازکنی با کیفیت بالا را می دهد.

نکته: در هنگام استفاده از بیده مراقب باشید به  تجهیزات و زیر ساخت آن صدمه ای وارد نشود.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *