مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت های تخت و یا ایرانی مشکلات خانواده‌های ایرانی هم کمی بیشتر شده است زیرا توالتهای فرنگی سیستم پیچیده تری نسبت به توالت های قدیمی دارند و در زیر ساخت آن ممکن است عیوبی بروز دهد لذا میخواهیم مشکلات توالت فرنگی را بررسی کنیم.

معمولا بوی نامطبوع توالت فرنگی به علت گیر کردن فضولات و اشیایی در سیفون توالت فرنگی و پیچ خم آن است یا به دلیل آب بندی نبودن توالت فرنگی است، چرا که اگر در هنگام نصب توالت فرنگی ، آن را درست آب بندی نکنیم می تواند از کنار لوله فاضلاب بوی فاضلاب را به داخل محیط بفرستد.

سیستم توالت فرنگی به گونه ای طراحی شده است که برای نصب و یا رفع مشکلات توالت فرنگی حتماً باید به افراد متخصص مراجعه نمایید . پیشنهاد ما به شما برچسب است. برچسب یکی از شرکت های شبانه روزی و فعال در تهران است که از شعبه های آن در تهران میتوان خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد زعفرانیه،اخیاریه و … را نام برد. در صورت بروز مشکل میتوانیداز صفحات برچسب یاری بجویید  و برای استفاده از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد برچسب فقط کافی است روی لینک آن کلیک کنید

دلایل ایجاد مشکلات توالت فرنگی

ممکن است به این مشکل در طول استفاده از توالت های فرنگی برخورده باشید. بروز مشکل در فلاش تانک خود به چند دسته تقسیم می شود.

 

۱٫فلاش تانک نکردن توالت فرنگی:

از مشکلات توالت فرنگی که زیاد است و پر تکرار، نگه نداشتن اب در مخزن فلاش تانک است.فلوتر یکی از قطعات فلاش تانک است و در صورت کار نکردن درست آن فلاش تانک از کار می افتد . برای حل فلاش تانک نکردن توالت باید فلوتر آن را آب بندی کرد تا آب داخل مخزن برای فلاش تانک کردن فعال شود.

۲٫از کار افتادگی دکمه سیفون توالت فرنگی :

از آنجایی که سیفون بخش اصلی هر توالتی است ؛ خرابی دکمه ی آن هم به سیفون توالت باز میگردد. بهتر است برای رفع این مشکل قبل از هر اقدامی به سرویس کار های توانمد مراجعه کنید و سریعا قطعه ی از کار افتاده را تعویض کنید.

ممکن شما عزیزان در شهران تهران باشید و نیاز به خدمات لوله بازکنی شهران داشته باشید و در این رابطه باید بدانید که سایت برچسب در این منطقه هم بهترین لوله بازکن های خود را مستقر کرده است تا بتوانند نیم ساعته در هر کجای شهران هستید خودشان را به شما برسانند.

بوی نامطبوع یکی از مشکلات توالت فرنگی

مشکلی رایج و ازار دهنده در توالت فرنگی ها چیست؟ درست حدس زدید! بوی نامطبوع ناشی از گرفتگی لوله در توالت فرنگی یکی از ازاردهنده ترین مشکلات توالت فرنگی که تحمل آن بسیار سخت و طاقت فرسا است.

با جمع شدن فضولات زائد و اشیایی در سیفون و همچنین در بسیاری از موارد شاهد آب بندی نبودن توالت فرنگی هستیم که با پخش بوی شدید و غیر قابل تحملی در فضا همراه است. اگر در هنگام ساخت آب بندی به طور دقیقی صورت نگیرد، ذرات ناشی از مواد زائد داخل لوله از اطراف توالت آزاد می شود و در نتیجه بوی تعفن را در محیط احساس میکنیم.

بنابر این مهم ترین علل بروز این مشکل عبارت اند از:

۱_کم بودن ارتفاع آب در کاسه توالت فرنگی

۲_ممکن است ریشه اصلی مشکل در نصب تجهیزات مرتبط با آن بخش باشد.

اما اگر با ما همراه باشید تا اگر خدایی نکرده مشکلات رایج توالت فرنگی از این قبیل برایتان رخ داد، سریعا تکنسین های ما  اقدام به خدمات رسانی درهر نقطه از پایتخت کشور نمایند ما  در سایت برچسب آماده هستیم که برای شما در هر کجای تهران مشکلات توالت فرنگی منزلتان را رفع کنیم.

 

سیفون بسیار آرام تخلیه میشود از مشکلات توالت فرنگی است

این مشکل که ممکن است در خانه هرکسی را بزند دلایلی دارد که تعدادی  از انها “شل شدن زنجیر بلند کننده تخلیه توالت است_ گاهی قراردادن زانویی های زیاد سبب بروز مشکل میشود_در صورت بروز مشکل از دریچه تخلیه ، آن را سریعاً تعویض نمایید.”

ناگفته نماند که جمع شدن فضولات هم دست کمی از دلایل بالا ندارد و یکی از دلایل به آرامی خالی شدن آب توالت است.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *