آموزش باز کردن گرفتگی لوله توالت و توالت فرنگی

مفتوح کردن گرفتگی لوله سرویس بهداشتی

هر مردی را می ترساند! شما در منزل کسی هستید! کارتان را تمام می‌کنید و سیفون سرویس بهداشتی را می‌کشید البته به جای ذیل رفتن , آب با آنچه شما در کاسه اش ریخته اید بالا می آید!در این لحظه با وحشتتان به چه شکل کنار می آیید؟ آیا میدانید چه بایستی بکنید؟ تعمیرات توالت فرنگی تهران

به بعضی از عارضه ها قرعه به اسم مردی افتاده که گرفتگی دستشویی ها را بر طرف می نماید . به لحاظ اینجانب ما در معاش امروزه بایستی روش های کهن را کنار نهاده و با خلاقیت و پشتکاری دیگر نسبت به رفع مشکلاتمان مبادرت نماییم .

گشودن گرفتگی لوله سرویس بهداشتی

با این وجود در حالی که خیلی از مردان مسئولیت هجوم سوارانشان را بر عهده می‌گیرند , فاقد یک طرح و برنامه می‌باشند که با به کارگیری از آن به گرفتگی دستشویی ها هجوم کنند! چاه بازکنی کوی فراز

برای امداد به ما که یاد بگیریم چطور به طوری موءثر گرفتگی سرویس بهداشتی را رفع کنیم , اینجانب “ رد ” را از “ ردوروتر ” فراخوانده و نظراتش را جویا شدم . این ها پیشنهاد های اویند :

بازدارنده از مالامال شدن کاسه دستشویی گردید :

در شرایطی که به لحاظ می‌رسد که آب شاید از کاسه دستشویی سرریز شود , “ رد ” سفارش می نماید که درپوش مخزن دستشویی را با حداکثر سرعتی که احتمالا بردارید و روزنه آبراه ( flapper ) دستشویی را ببندید . روزنه , آب را از مخزن رها کرده و وارد کاسه می نماید . در صورتیکه شما نگرانید که فشار جریان آب شرایط خیر و خوبی را برای سرکشی آن آماده آورد , قبلی از کشیدن سیفون , درپوش بالای آن را بردارید .

سپس شما می‌توانید یک دستتان را نزدیک روزنه آبراه ( flapper ) بگیرید در حالی که با دست دیگرتان آبریز ( flusher ) را فشار می دهید . در دقایقی که آب در حالا بالا وارد شدن است شما آمادگی دارید که سرکشی آن را فروبنشانید .

یک تلمبه دستی عالی تهیه و تنظیم فرمائید :

با برطرف شدن آشفتگیتان , زمان آن رسیده که تلمبه دستیتان را بدست بگیرید . برای به کارگیری کارآمد از یک تلمبه دستی , نیاز است که در بین آن و فاضلاب روش کاسه سرویس بهداشتی تا آنجا که شاید ترک و منفذ قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد .

تلمبه های دستی فنجانی قیفی شایسته ترین تلمبه دستی هایی می باشند که می‌توانند به‌این خواسته به کارگیری شوند . آن‌ها تلمبه دستی هایی میباشند که زایده یا این که یک تکه مازاد دارند; افزوده شده به کف فنجان لاستیکی .

تلمبه دستی فنجانی – قیفی

تلمبه دستیتان را گرم کنید : تلمبه دستی های شق و محکم به خیر اشکال قابل انعطاف و انعطاف پذیر کار نمیکنند . تلمبه دستیتان را قبلی از به کار گیری تحت آب گرم بگذارید . این فرمان لاستیک آن را قابل انعطاف می کند; امری که به شما امداد می نماید که تماما فاضلاب رویکرد کاسه سرویس بهداشتی را فارغ از وجود شکاف و منفذ قابل رویت مابین آن و تلمبه دستی به طور کامل بپوشانید .

بدرستی تلمبه بزنید : تلمبه دستی را به فاضلاب رویه کاسه سرویس بهداشتی بچسبانید ;طوری که تماما ترک آن را بپوشاند . ” رد ” می گوید که اکثر وقت ها مردمان در هنگام تلمبه زنی صرفا به فشار تحت بردن تلمبه دقت دارا هستند . در حالی که عقب زدن آن نیز به طور کامل کلیدی است . چندین ضربه عالی بالا و تحت به تلمبه وارد نمائید و آبریز ( flusher ) آب زیر فشار را گشوده فرمایید . در صورتیکه آب کاسه دستشویی زلال شد , شما با موفقیت گرفتگی آن را بر طرف نموده اید .
آب کاسه سرویس بهداشتی مجدد آغاز به بالا داخل شدن کرد , روزنه آبراه را ببندید تا آب وارد آن نشود . تلمبه زنی را تکرار نمائید و توالی مفتوح کردن آبریز و ساخت جریان آب پرفشار را تا رفع گرفتگی بدون نقص ادامه دهید . لوله بازکنی در بلوار کاشانی قم

رمز درگوشی لوله کش : آب داغ و تمیز کننده ظرفشویی بیشتر کنید . قبلی از این‌که استارت به تلمبه زنی فرمایید , یک سری فنجان آب داغ را به باطن کاسه سرویس بهداشتی بریزید . بعداز انجام این کار یک‌سری دقیقه ای را معطل بمانید . در ریختن آهسته آن , گرما آغاز به مفتوح کردن موادی که برهان گرفتگی می باشند , می نماید . زمانی این کار با تلمبه زنی همراه شود , رفع گرفتگی خیلی , خیلی راحت خیس خواهد بود . گرمای حاصل از آب داغ گهگاه اوقات فارغ از تلمبه زنی گرفتگی را بر طرف می نماید و بدین ترتیب به کارگیری از آن تاکتیک خیر و خوبی برای مواردی است که شما در منزل دوستتان میباشید و رغبت ندارید که با دستپاچگی و خجالت حاصل از درخواست تلمبه دستی مواجه گردید .

همینطور تمیز کننده خودرو ظرفشویی را طولانی تر کرده و اذن دهید با آب داغ ترکیب شود . صابون بخوبی می‌تواند به رفع گرفتگی ها امداد کند .

برای گرفتگی های شدیدتر از دیلم به کار گیری فرمایید : در شرایطی که پمپ دستی کار نمیکند , “ رد ” می گوید که وقتش رسیده که گرفتگی را با دیلم برطرف فرمائید . دیلم وسیله ای کابل نظیر است که شما از روش ترک دستشویی به آن حرکتی مارپیچی می دهید;حرکتی که امداد می نماید تا گرفتگی برطرف شود . دیلم در اکثر زمان ها ابزار فروشی ها یافت می شود .

دیلم دستشویی

برای استعمال از یک دیلم آن را از روش ترک سرویس بهداشتی به ذیل رسول و به آن حرکتی مارپیچی بدهید . این کار با چرخانیدن مدل ای که در دست گرفته اید شروع می شود و تا توقف تکان دیلم ادامه مییابد . با توقف جنبش , شما به گرفتگی رسیده اید . دیلم یا این که گرفتگی را گشوده می نماید و یا این که به آن گیر می نماید . در‌صورتی‌که شما حس می‌کنید که برهان گرفتگی به دیلم قلاب شده‌است , آن را خارج بکشید . هر آشغالی که به انتهای دیلم چسبیده بود را بدور بیندازید . به توالتتان یکسری تلمبه عالی بزنید تا سختی ها ما‌نده را نیز برطرف نماید . آب پرفشار!شزم!آب کاسه سرویس بهداشتی زلال شده است!

زمانی که لوله کش را صدا می زنید : زمان هایی موجود هست که همت شما افاقه نمیکند . چطور بدانید کی وقتش می شود که ماهر ها را به یاری بگیرید و از آنها بخواهید که با گرفتگی پیکار کنند؟ ” رد ” می گوید که درصورتی که هنگامی شما آب را با فشار گشوده میکنید , در دوش ها و سینک ها پس میزند , وقتش شده که یک لوله کش بیاورید .

لوله بازکن و لایروبی چاه جردن شمال تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *