راهنمای خرید دستشویی فرنگی

مقدار , طول و کارکرد پارامتر های مهمی می‌باشند که هنگام گزینش دستشویی خارجی بایستی به آن‌ها دقت کرد . به دنبال مطالبی را ارائه میدهیم که در تعیین دستشویی خارجی مطلوب برای شما و فضایی که در اختیار دارید امداد می نماید . باز کردن توالت فرنگی

تناسب صحیح با فضای جان دار

در بازار هزاران دسته گوناگون از سرویس بهداشتی های خارجی با پباده سازی های متعدد موجود است البته مسافت دربین دیوار تا مجرای خروجی این سرویس بهداشتی ها موجب تلاش مطلوب خیس بعضا از آنان می شود . مطلوب ترین مسافت از این لحاظ ۱۲ اینچ است که بیشترین تعیین ها را هم به خویش نسبت داده است . بعضی اوقات تغییر‌و تحول گونه گرمابه و سرویس بهداشتی موجب می شود که بدون چاره باشیم از دستشویی هایی که مسافت مذکور برای آن ها ۱۲ اینچی نیست ( برای مثال ۱۰ یا این که ۱۴ اینچی است ) به کارگیری کنیم . در این حالت میزان آیتم های جانور برای تعیین کمتر و محدود خیس است . لوله بازکنی منطقه فرحزاد

بعضی فکر‌می‌کنند کاسه های کشیده و طولی راحت خیس است ولی در فضاهای کوچک به کارگیری از کاسه های دایره صورت کاربرد بهتری دارااست و می‌تواند فضای کمتری اشغال نماید . عمده دستشویی های کشیده و طولی مسافت ای حدود ۳۱ اینچ از دیوار را اشغال می نمایند در حالی که دایره ای ها حداکثر ۲۸ اینچ را اشغال می نمایند . به علاوه , سرویس بهداشتی های دایره ای در هزینه ها هم صرفه جویی به همراه دارا‌هستند به‌این خاطر که از اشکال دستشویی های طولی ارزان خیس می‌باشند .

نکته دیگری که می بایست به آن دقت کرد میزان راحتی است که اشخاص نسبت به طول آن احساس می نمایند . فعلا بعضا از موسسه ها سرویس بهداشتی هایی با طول تعدادی اینچ بلند خیس از دستشویی های استاندارد ایجاد می نمایند چون دستشویی های بلند برای اشخاصی که قدشان بلند خیس است , مطلوب خیس می‌باشد . حد استاندارد طول برای دستشویی های خارجی ۱۴ اینچ است ولی در هرصورت پباده سازی دستشویی هایی با طول یک‌سری اینچ بزرگ خیس هم موثر است . بعضی از آن‌ها چه بسا امکاناتی دارا‌هستند که به نشستن و برخاستن آسوده خیس امداد می نماید .

کدام نوع مطلوب خیس است؟

اشکال گوناگونی از سرویس بهداشتی های خارجی موجود هست . گونه های دو تکه آن که مخزن و کاسه از نیز جدا می‌باشند , به لحاظ مقرون به صرفه خیس است . گونه یک تکه , سرویس بهداشتی خارجی هر چند شاید هزینه بیشتری داشته باشد ولی در قبال پاک کردن آن دوچندان راحت خیس است به دلیل آنکه آنقدر درز و اطراف ندارد . دستشویی های خارجی که بر روی دیوار نصب می‌شوند جلوه زیباتری به فضای خزینه و سرویس بهداشتی می دهند و نظافت کردن پایین آن‌ها هم راحت خیس است البته در قبال گران خیس می باشند و شاید مخارج دیگری هم در پی داشته باشند .

برای مثال آنان به دیوارهای قطور تری نیاز دارا‌هستند تا بر روی آن ها نصب شوند چون دیوار های ضعیف و نازک امکان نصب این دستشویی ها را ندارند . بعضی اوقات نیاز به بده بستان یا این که استحکام بیشتر دیوارهای گرمابه و توالت است , که خویش هزینه بر است .

پباده سازی مطلوب

پباده سازی های توده و نوع خواستار های متعددی دارا هستند . فناوری های سوای مخزنی که به تازگی وارد بازار شده‌است همت سرویس بهداشتی های خارجی را به شدت ارتقاء میدهد و آنان‌را حاذق می نماید که علیرغم حجم کمتری که اشغال می نمایند , همت بیشتری داشته باشند . این دسته از سرویس بهداشتی ها نیز راحتی بیشتری را فراهم می نمایند و نیز از لحاظ بهداشتی هم خوبتر میباشند .

تکنوژی سیفون

مراقب باشید که دقت بیش تر از حد شما به پباده سازی , بعد ها و نوع دستشویی خارجی شما‌را از اعتنا روی سیستم سیفون آن غافل نکند . بایستی مطمئن گردید که توالتی که تعیین میکنید به سیستم سیفون کارآمد مجهز باشد . به عبارت دیگر چه بسا درصورتی که گران قیمت ترین سرویس بهداشتی خارجی را بخرید که سیستم سیفون آن با اندکی خلل برخوردار باشد خیلی زود از آن متنفر خواهید شد .

قبلی از سال ۱۹۹۴ میلادی هر دستشویی خارجی بعداز هر توشه به کارگیری از سیفون خویش نسبتاً حدود ۳٫۵ گالون آب مصرف میکرد . بعد اکثری از سازمانهای دارای ربط جهت محافظت منابع و کاهش مصرف آب این اندازه را به ۱٫۶ گالون به ازای هر سیفون کاهش دادند . لوله بازکنی و تخلیه چاه لاله زار مرکز تهران شبانه روزی

تا یک‌سری سال دستشویی هایی که به خواسته صرفه جویی در مصرف آب حجم مخزن آنان کمتر شده بود , قوی نبودند به صحت کار نمایند تا این که بعدها تکنولوژی های امروزی تری در آنان استعمال شد . در نسل های تازه خیس آن , از نیروی جاذبه و یا این که سیفون های تقویت شده استعمال شد که همت آنان‌را بالا برده است .

شایسته ترین گزینش برای خدمت سرویس بهداشتی خارجی

گران‌قیمت بودن

بیشتر دستشویی خارجی هایی که در گونه خویش لاکچری به لحاظ می رسند بوسیله سیستم سیفون بی صدا مجهز گردیده اند . آن‌ها همینطور از یک سیستم نورپردازی ملایم , سیستم پخش صوت ملایم و سیفون خود کار برخوردارند . فشار آب در آن‌ها قابل تهیه است و همینطور دارنده سیستم باد کم آب میباشند . در بعضی از آن‌ها سیستمی جهت گرم کردن محل نشستن اشخاص هم درنظرگرفته شده شده‌است .

تکنولوژی صرفه جویی در مصرف آب

یک کدام از تولید ها شرکتی دارنده آنچنان پباده سازی است که قابلیت و امکان تطابق با هر مدل ساختار گرمابه و توالت را داراست . در‌این جنس سیستمی جهت صرفه جویی خودکار در مصرف آب درنظرگرفته شده شده‌است . این سیستم در واقع مرتبط با بخش سیفون آن می شود و هر ساله می‌تواند به میزان ۲۲۲۰۰ گالون در مصرف آب صرفه جویی داشته باشد .

خاصیت ضد باکتریایی

یک کدام از تولیدات شرکتی هم دارنده امکان پیکار با رویش باکتری ها را داراست . این فرآورده دارنده سطح ها خاصی است که از ساخت زنگ و پوسیدگی و رطوبت دوری می نماید . از این نحوه می‌تواند بازدارنده پرورش باکتری ها , جلبک , کپک و قارچ در محیط گرمابه و توالت شود .

کاسه برآمده جهت استعمال آسوده خیس

یک جور از سرویس بهداشتی خارجی موجود است که دارنده حاشیه های است , که از خارج ریختن آب خودداری می نماید و در کل از سیستم شست و شوی منحصربه‌فرد بفردی شامل است . درین جور کاسه به شکلی پباده سازی شده‌است که دارنده شکلی نسبتاً برآمده است که به نشستن و بلند شدن اشخاص یاری می نماید

لوله بازکن خزانه بخارایی جنوب تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *