فلاش تانک دکمه ای دو زمانه

فلاش تانک دستگاهی است که برای جمع آوری و رهاسازی یکباره آب به مراد شستن و با خویش بردن مدفوع یا این که دیگر اشیا در یک سرویس بهداشتی یا این که محوطه صنعتی استعمال می شود . مکانیزم هوشمندانه آن بر این پایه است که با کشیدن ضمانت کننده , درپوش که با وزن خویش آب تانک مسیر خروج را مسدود کرده بود , آزاد می شود و بعد از طلاق , شناور متصل به در پوش , آن را از مجرا به بالا نگاه می دارد تا آب مخزن تمام شود و در پوش مجدد روی مجرا قرار گیرد , حالا مرحله آب آغاز به بالا رفتن مینماید تازمانیکه مکانیزم دیگری آب محل ورود به مخزن را جدا مینماید تا از رمز ریز آن خودداری نماید . طول مخزن آب انرژی پتانسیل ضروری را آماده میاورد . لوله کلفت که دست‌کم افت انرژی را دارااست این انرژی را به طور جنبشی در محل متبوع تخلیه می نماید . در کل انگیزه این است که حجم دوچندان آب در حین کم آماده شود . خدمات فلاش تانک

شناخت با گونه های فلاش تانک

یکی‌از وسایل پرکاربرد در ساختمان است که در دستشویی توالت و گرمابه قرار میگیرد فلاش تانکها امروزه به یک کدام از وسایل بهداشتی واجب توالت و توالت تبدیل شده‌اند . رفع بوی بد چاه فاضلاب در منصورآباد شرق تهران

فلاش تانک عموماً در توالت‌های خارجی استعمال ‌می‌شد , ولی با اعتنا بدین اینکه استعمال از این وسیله بهداشتی‌تر بوده امروزه در توالتهای نشسته یا این که به عبارتی تخت نیز به فعالیت برده می گردد و بخش اعظمی از اشخاص از آن به کار گیری میکنند . در حالتی که شما نیز می خواهید با فلاش تانکها بیشتر آشنا گردید با ما همراه باشید .

روش فعالیت فلاش تانک و ساختار آن :

فلاش تانک از یک منشاء ذخیره آب و لوله انتقال آب به کاسه سرویس بهداشتی , تشکیل میگردد . همت آن بدین نوع است که با فشار دکمه تخلیه آب سوپاپ تخلیه جابه‌جا شده و آب با فشار در کاسه سرویس بهداشتی تخلیه می شود و فضولات را با خویش به داخل چاه می برد .

فلاش تانک ضد باکتری با آنتی باکتریال :

صرفا تفاوت فلاش تانک‌های آنتی باکتریال با دیگر فلاش تانک‌ها در ساختار آن است که از مواد و مصالح آنتی باکتریال مصرف شده شده‌است . این قضیه به بهداشت بیشتر فلاش تانک امداد می‌نماید و سبب بهداشت بیشتر فلاش تانک می گردد .

فلاش تانک‌های دوگانه :

فلاش تانک دوگانه خصوصیت خاصی دارااست . در فلاش تانک‌های دوگانه مخزن فلاش تانک به دو نصیب کوچک و بزرگ تقسیم‌شده و خروجی هر یک از این دو نصیب هم جدا قابل تهیه و تنظیم است . علت این دستور گونه به کار گیری از فلاش تانک و اندازه آب مصرفی است .

استفاده‌ کننده به سازه بر نیاز یکی دکمه‌های کوچک یا این که بزرگ را میکشد بنابراین حجم قابل‌توجهی از آب ذخیره‌سازی و مراقبت میشود . به کار گیری از فلاش تانک‌های دوگانه میتواند ۵۰ تا ۷۰ درصد در صرفه جویی آب تاثیر داشته باشد . این جور فلاش تانک‌ها به دوزمانه هم دارای اسم و رسم میباشند و کاربرد متعددی دارا هستند . لوله بازکنی خیابان میرزای شیرازی

فلاش تانک توکار :

فلاش تانک‌های توکار جور دیگری از اشکال فلاش تانک‌ها است که ویژگیهای یگانه خویش را داراست و در چشم قرار ندارد . مخزن فلاش تانک توکار در دیوار قرار گرفته و دکمه تخلیه آب آن در دیوار درنظرگرفته شده شده‌است و مطلوب برای مکانها نا مرتب و نهاد ها میباشد که دیگر جایی برای فلاش تانک اشغال نمیشود .

این گونه فلاش تانک‌ها برای به کارگیری در خانه نیز مضاعف کارآمد می‌باشند به دلیل آن که نیز فضای کمتری را اشغال می نمایند نیز ظواهر بهتری به دستشویی شما میدهند و سرویس بهداشتی و دستشویی را قشنگ می‌نمایند . ولی می بایست به‌این نکته نیز دقت نمایید که در صورتی‌که میخواهید از فلاش تانک‌ها تو عمل به کارگیری نمائید می بایست قبلی از اتمام فعالیت تاسیسات دستشویی تان به تامل نصب آن‌ها باشید . در واقع زمان نصب فلاش تانک توکار گذشته از پایان فعالیت ساختمان است .

مزیت فلاش تانک های توکار :

– اشغال کمترین محیط از خدمت شما
– قرار تصاحب کردن بنا و قطعات در پشت کاشی
– نمای رویت کرد بدون نقص و قشنگ از کاشی خدمت شما
– قرار دریافت کردن فقط یک کلید خوشگل و امروزی بر روی کاشی ( در دستشویی تخت )
– مسافت داشتن سنگ خارجی از زمین که خویش سبب تنظیف خوب تر در خدمت میشود
– مُدرنیزه کردن و زیبایی چشمگیر

مزایای فلاش تانک های توکار :

در صدر مجدداً به‌این نکته اشاره کنم که استعمال از فلاش تانک های توکار یک راه‌حل دوچندان خلاقانه و نوآورانه به اکانت میاید ولی در عین هم اکنون مزایای دیگری هم موجود هست :

فضای بیشتر :

با دقت به این‌که این مخزن در باطن دیوار نصب شده‌است , جزو فضای خزینه یا این که خدمت را که مدام به وسیله مخزن یا این که خارجی معمولی اشغال شده بود , آزاد می شود که نیز این اطراف مضاعف گران است و ضمنا قادر است به شما قابلیت و امکان چینش راحتی در فضای مو جود را در کف ارائه نماید .

ترکیبی از هنر , حرفه آوری و استمرار :
پباده سازی خوشگل در کنار به کار گیری از تکنولوژی های بالا در ساخت قطعات داخلی جهت به کارگیری طولانی فارغ از فساد با آزمایش های دوچندان همراه با ۵ تا ۱۵ سال گارانتی .

پباده سازی آزادانه :

آرشیتکت ها , طراحان داخلی یا این که صاحبان پروژه ها یا این که واحدهای مسکونی و تجاری میتوانند به آسانی از انبوهی از طرح های متفاوت کلید فلاش تانک یا این که سنگ های سرویس بهداشتی وال هنگ با اعتنا به ذوق , میزان دارایی و همینطور پباده سازی های انجام یافته دست به انتخابی آزادانه بزنند . حفر چاه در قهوه خانه حادثه آفرید/فوت جوان بر اثر گاز گرفتگی

زیاد بهداشتی و همینطور آسوده منزه شونده :

به کار گیری از این تیپ تولید ها به شما قابلیت و امکان تمیزکاری پرسرعت و باکیفیت اهدا می نماید , به آسانی میتوانید کف گرمابه یا این که دستشویی را بشویید .

صرفه جویی در مصرف آب و نگهداری از محیط زیست :

سیستم های فلاش تانک های توکار به دلیل با کیفیت و همینطور پباده سازی اختصاصی جهت تخلیه ۵/۴ – ۳ لیتر و ۶ – ۹ لیتر به جهت تخلیه بیشتر قادر است به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و در غایت حفظ بیشتر از محیط زیست امداد خواهند کرد .

.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *