موادی که نباید در لوله بازکنی استفاده نمود

گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های مختلفی از از خانه واقعه می افتد و در بیشتر مورد ها گزینش خانواده ها به کار گیری از محلول های لوله بازکنی میباشد . بعضا اشخاص سوای اعتنا به خطراتی که محلول های لوله بازکنی به همراه دارا‌هستند آنها در لوله ی فضاب ریخته و دوران ها آن را داخل فاضلاب نگه می دارا‌هستند . چاه بازکنی مینای

لوله بازکن ها تاثیر خیر بر بازکردن لوله های فاضلاب می‌گذراند به گونه ای که چه بسا بعضا از لوله بازکن های ماهر از این روش برای بازکردن لوله های فاضلاب استعمال می نمایند . البته دراین در میان موادی می‌باشند که نباید در لوله بازکنی از آن‌ها استفاد کرد . لوله بازکن

روش های نادرست لوله بازکنی

اسید های لوله بازکنی قوی :

یک کدام از موادی که به کارگیری از آن برای لوله بازکنی مطلوب نیست اسیدهای لوله بازکنی قدرتمند می‌باشند . این اسیدها معمولا در گرفتی های شدید لوله مورد به کار گیری قرار می‌گیرد البته بایستی بدانید که هر قدر گرفتگی لوله بیشتر باشد شاید آسیبی که اسید به لوله وارد می نماید بیشتر شود چون اشخاص هر چه میزان گرفتگی لوله بیشتر باشد , زمان بیشتری اسید را در لوله نگه داشته و جراحت به به عبارتی میزان بیشتر خواهد بود . فرقی نمیکند مال لوله ی شما چه باشد چه فلزی و چه از چه از متاع پلاستیک مقاومت پاره ای در قبال اسید لوله بازکنی داشته و این مواد به آن‌ها جراحت می‌رساند . از سایر دلایلی که نباید از این مواد برای لوله بازکنی به کار گیری کرد این است که‌این مواد تندرست اشخاص خانه را هم به خطر می اندازد . مسمویت و زخم دیده ها اعم از خطرارت این لوله بازکن های اسیدی هست . لوله کش زرتشت مرکز تهران

جوهر نمک :

جوهر نمک هم اعم از موادی می‌باشند که خان ها از آنان برای پاک کردن سرویس بهداشتی و رفع گرفتگی به کارگیری می نمایند . رفع گرفتگی لوله از روش جوهر نمک هم خطر آفرین خواهد بود . جوهر نمک با فاضلاب جانور در لوله عکس العمل داده و مواد خطرناکی از آن متصاعد می شود که تنفس را مختل کرده و به دیده هم جراحت میرساند .

روش های درست لوله بازکنی :

روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی لوله موجود هست که خطری پیرو ندارد . استعمال از تلمبه ی دستی و آب جوش می‌تواند اثرگذار باشد . البته در رفع گرفتگی های شدید تاثیر چندانی ندارد . برای رفع گرفتگی های شدید لوله دستگاه هایی می‌باشند که به خیر و خوبی هر دسته گرفتگی را بر طرف مینمایند . دستگاه فنر برقی و تراکم هوا اعم از شایسته ترین دستگاه های لوله بازکنی میباشند که به وسیله موسسه ها لوله بازکنی مورد استعمال قرار می‌گیرند .

یک‌سری اصل دارای اهمیت در به کار گیری از محلول های لوله بازکنی

شاید شما هم در منزلتان با خلل گرفتگی سینک ظرفشویی , چاه دستشویی و . . مواجه باشید . یکی اتفاقات ناراحت کننده که ماحصل عدم داده ها کافی و یا این که آسان انگاری در‌پی مصرف بازکننده های فاضلاب چهره می‌دهد پیدایش سوختگی در حوزه‌ صورت , دیده , دست و . میباشد . این مواد که مقادیر جزئی آن‌ هم در صورت تماس با تراز پوست میتواند ساخت سوختگی‌های مرتبه ۳ و برخی مرتبه ۴ نماید ( قویترین جور سوختگی‌ها می باشند ) به فراوانی در داروخانه ها , سوپر مارکت ها و . . یافت می شود .

متأسفانه مواقعی مشاهده شده است که نوپا این اسیدها را تحت عنوان مواد نوشیدنی مصرف نموده و در گیر بیماری های شدید جسمی شده‌ است و یا این که در طول ریختن این جور از تولیدها به داخل سینک , توالت و . . , بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی , ترشحات بازگشتی سبب ساز تولید جراحت در صورت , دیده و دست شده است .

اقدامات فوری :

براین اساس خانواده ها می بایست توجه نمایند که‌این مواد را دردست خردسالان قرار ندهند و در حالتی که این مواد روی پوست ریخته شود پیش از مراجعه به پزشک معالج می بایست در کسری از دقیقه یعنی ۳ – ۴ ثانیه نخستین ناحیه متبوع پوست را با آب شستشو دهند یعنی عضو متبوع را دستکم ۱۵ تا نیم ساعت و چه بسا ۴۵ دقیقه در جریان و سیلاب آب قرار دهند چون ثابت شده‌است که تاثیر متعددی در کاهش زخم دارااست و اذن نمی‌دهد که‌این مواد به بخش‌های پایین‌تر تن منتقل نشود . تعمیر و نصب شیرآلات منطقه تهران فوری

این درحالی است که در صورتی‌که مواد شیمیایی خواص قلیایی داشته باشند از شدت سوزانندگی و نفوذ بیشتری از اسید برخوارد هستند که دراین مورد پیشنهاد بر این است یک ساعت عضو مذکور را در معرض آب روان قرار دهند و فراموش نگردد که آب راکد سفارش نمی شود به این دلیل که منجر انتقال این مواد شیمیایی به بخشها دیگر پوست تن که سرگرم نشده است شود .

خواهشمند است در صورت خرید و تصمیم جهت به کار گیری از لوله بازکن ها , نکات نوشته شده در بروشور این تولید ها را به توجه مطالعه فرمایید و با توجه به آن نکات از تولید و پیدایش رخداد برای خویش و اطرافیانتان خودداری بعمل آورید .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *