چرا باید از اسپیلت بجای کولر آبی و از پکیج دیواری بجای موتورخانه استفاده کنیم؟

امکانات گرمایشی و سرمایشی همگام با ترقی تکنولوژی در حوزه های متعدد معاش , در طی چندین سال قبل تغییرات دوچندان متعددی داشته اند که‌این تغییرات مثبت توانسته نقش مهمی در راحتی و آسایش معاش ما داشته باشد . تعمیرات کولر آبی تهران

امکانات گرمایشی و سرمایشی همگام با ترقی تکنولوژی در حوزه های متعدد معاش , در طی چندین سال قبلی تغییرات فراوان متعددی داشته اند که‌این تغییرات مثبت توانسته نقش مهمی در راحتی و آسایش معاش ما داشته باشد .

ظهور اشکال آبگرمکن گازی , رادیاتور , رادیاتور قرنیزی , اسپیلت و اما پکیج شوفاژ دیواری اعم از این امکانات گرمایشی و سرمایشی میباشند که احتمالا بتوان بیان کرد پررنگ ترین نقش را در مبحث تاسیسات ساختمانی به عهده دارا هستند . در‌این مقاله به بررسی پرکابردترین امکانات گرمایشی و سرمایشی منازل خوا‌هیم پرداخت , با ما همراه باشید .

یک راهنما برای خرید پکیج دیواری

پکیج به صورت کلی به دستگاهی گفته می شود که به جای موتورخانه های مرکزی از آن به کار گیری می نمایند . پکیج به طور همزمان می توان برای تمام واحد های یک ساختمان نیز آب گرم مصرفی و نیز آب گرم برای شوفاژ تنظیم نماید . نسبت به موتورخانه های کهن بازدهی انرژی بالاتری داراست و سوخت کمتری مصرف می نماید و لوله کشی کمتری هم داراست . به صورت کلی می توان اعلام کرد پکیج نسبت به موتورخانه های مرکزی مضاعف به صرفه خیس است و همین به صرفه بودن سبب شد با گاز جای موتورخانه ها را بگیرد . در‌این مقاله همت شده‌است پکیج دیواری سنجیده شود و با جور زمینی آن مقابسه شود تا مزایا و معایب این مدل پکیج معلوم شوند .
به صورت کلی پکیج ها را از لحاظ گونه سوخت به ۴ گونه تقسیم می نمایند :
• پکیج گاز سوز که نیز گونه دیواری و نیز گونه زمینی داراست و خموشی است .
• پکیج گازوئیل سوز که زمینی است و بایستی در موتور منزل و یا این که انباری بدور ازساختمان مهم قرار داده شود .
• پکیج دوگانه سوز که زمینی است و نظیر پکیج گازوئیل سوز بایستی بیرون از ساختمان مسکونی قرار گیرد .
• پکیج برقی که نیز دیواری , نیز زمینی و سوای صداست .

چرا پکیج دیواری استعمال کنیم؟

به صورت کلی استعمال از پکیج های دیواری زیاد بیشتر از پکیج های زمینی توصیه میشود چون نیز فضای کمتری می‌گیرند نیز مضاعف قشنگ خیس می باشند و نیز خطر و هزینه آن‌ها زیاد کمتر و به صرفه خیس است . پکیج های زمینی بیشتر در ویلا ها و ساختمان های یک طبقه به کار گیری میشوند به این دلیل که بایستی در موتورخانه یا این که انبار به دور از ساختمان دارای اهمیت قرار گیرند . امروزه که بیشتر مردمان در سوئیت معاش می نمایند ترجح می دهند از پکیج های دیواری به کارگیری نمایند تا هزینه کمتری متحمل شوند .

پکیج دیواری گازی

پکیج دیواری گازی فضای کم البته مفیدی را اشغال می نماید , راه‌اندازی و نصب و نگه داری از آن زیاد معمولی است , سیستم آن را از درون ساختمان می توان در اختیار گرفتن کرد و در دست است , ایمنی آن دوچندان فراتر ازپکیج های زمینی است چون در آن سنسورهایی برای آب گرم مصرفی موجود است , دمای آن را می شود به صورت دلخواه تهیه کزد , این دسته پکیج زیاد آهسته و سکوت کار می نماید و مصرف سوخت آن زیاد با صرفه است . در تنظیم پکیج دیواری گازی بایستی به دودکش ساختمان , متراژ واحد مسکونی و میزان آب مصرفی ما یحتاج اعتنا کرد . نحوه ی آموزش کامل و دقیق نصب و سیم کشی برق کولر از مبتدی تا پیشرفته

اسپیلت چه می باشد و چه مزایا و معایبی دارد؟

اسپلنت ها جور جدیدی از کولر گازی و دستگاه خنک کننده هوا میباشند که توانسته اند مضاعف پر اسم و رسم شوند و میان کولرهای سابق نام پیدا نمایند . این دستگاه تهویه هوا داران متعددی دارااست و این طرفداری بدین علت است که اسپیلت ها نسبت به بقیه دستگاه های تهویه مزایای بیشتر و خصوصیت های مضاعف بهتری دارااست .

مدام اسم کولر گازی این خوف را پیرو داشت که استعمال از این جور تهویه برق بالایی مصرف می نماید , چراکه در سالیان پیشین هم در چند بازه زمانی هشدار وزارت نیرو به دارندگان کولر گازی را داشته ایم , البته اسپیلت ها این نقص‌ را حل کرده اند و این یکی‌از بزرگنرین معایب آن‌ها به حساب آورده می شود . در برچسب انرژی معمولا این دستگاه های تهویه امتیاز A میگیرند . درین مقاله می‌خواهیم به بررسی مختصر البته جامع اسپیلت ها بپردازیم .

اسپیلت ها چه گونه سوزوسرما سازی می کنند؟

می توان اذعان کرد سوز و سرما سازی در بخش اعظم وسایل سوز‌و‌سرما ساز مثل فریزر , کولر گازی و . . یه یک صورت شبیه کار می نماید , بوسیله ی ارتقاء فشار گاز به مایه تبدیل می شود و بر اثر این تبدیل سوز‌و‌سرما تولید می شود . تفاوت مهم این وسایل به عنوان مثال اسپیلت ها با سردخانه در مدل خنک کردن بوسیله رادیاتور است که همین تفاوت همت این وسایل را از نیز جدا می نماید .

مزایای اسپیلت ها چیست؟

علاوه بر مصرف برق کم نسبت به دیگر کولرهای گازی که بالا خیس نیز به آن اشاره شد , یک کدام از مزایای کولر گازی اسپیلت این است که علاوه بر خنک کردن هوا , رطوبت اتاق را نیز تهیه و تنظیم می نماید و به حد استاندارد میرساند . مزیت بعدی این تهویه های هوا این است که باکتری های اتاق را از در بین می‌برد و با دقت به داشتن غربال تصویه کننده دمای اتاق هم میباشد که‌این می‌تواند تاثیر مستقیمی را بر روی تندرست اشخاص داشته باشد و به بهبود سالمی اشخاص مریض یاری دهد .

دو نکته حائض اهمیت در خصوص اسپیلت ها موجود هست یکی این‌که حتما بایستی ذیل مدرک کارشناسی و تایید یک کمپانی اهل ایران باشند پس هنگام خرید به‌این نکته اعتنا نمائید و نکته دوم این‌که فیلترهای یدكی , باتری‌های یدكی , كنترل‌ و چه بسا پمپ‌های آب اسباب جانبی ای می باشند که می بایست درون برنامه کودک اسپیلت ها وجود داشته باشند در هنگام خرید اعتنا نمائید حتمن این وسایل همراه با اسپیلت شما در برنامه کودک وجود داشته باشد . تعمیر کولر گازی مشهد

راهنمای آموزش تصویری نحوه ی عیب یابی و تعمیرات کولر گازی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *