راه اندازی گرمایش داکت اسپیلت | راه اندازی گرمایش کولر گازی

راه اندازی گرمایش داکت اسپیلت

یکی از سایر از خصوصیت کولرهای گازی و داکت اسپیلت ها که سبب شده‌است این ایام مورد اعتنا مشتری قرار بگیرید شرایط گرمایش کولر گازی و گرمایش داکت اسپیلت ها است که میتوانند از آن برای گرم کردن فضای مورد نظرشان استعمال نمایند .  نصاب کولر گازی مشهد

ولی در اینجا یحث راجع‌به فعال سازی گرماش کولر گازی و فعال‌سازی گرمایش داکت اسپیلت ها میباشد که یک کار بی آلایش البته در زمان حالا اساسی میباشد که درصورتی که به آن اعتنا نشود منجر زخم به دستگاه می شود .

با استارت فصل سوز و سرما که می‌خواهید از گرمایش داکت اسپیلت به کارگیری فرمائید خوب تر است که از یک تعمیرکار داکت اسپیلت برای فعال‌سازی گرمایش داکت اسپیلت یاری بگیرید چون واجب است پیشین از فعال‌ساز‌ی بعضی موردها محاسبه و مورد بررسی قرار بگیرند تا خوبتر بتوان از دستگاه به کارگیری مرد .

نکات حتمی در فعال سازی گرمایش داکت اسپیلت

قبلی از فعال سازی داکت اسپیلت خوبتر است فیلترهای آن را بیرون نمایید و منزه بشورید .

از یک سرویسکار کولر گازی بخواهید تا پنل فرنگی داکت اسپیت را خدمت نماید .

برای راه‌اندازی داکت اسپیلت بایستی مبداء گرمایشی داکت اسپیلت ( موتورخانه , پکیج و … ) مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت وجود عیب آن را برطرف فرمایید . نکات مهم برای کاهش مصرف برق کولرگازی

از کلیه اصلی خیس میزان شارژ گاز داکت اسپیلت را نظارت فرمایید .

قبلی از فعال‌سازی گرمایش داکت اسپیلت ان را هواگیری نمایید .

برای انجام تمام مورد ها بالا می‌توانید با فدک تهویه راءس تخصصی فعال سازی گرمایش داکت اسپیلت تماس حاصل نمایید تا تک تک موردها مورد بررسی قرار بگیرد و بوسیله شایسته ترین تعمیرکاران گرمایش داکت اسپیلت شما راه‌اندازی شود .

طرز کارکرد گرمایش داکت اسپیلت

سیستم گرمایش داکت اسپیلت نیز بوسیله کویل اب گرم به دست می اید که پس از این که مکش ها هوای باطن مکانی که داکت اسپیلت در ان جا نصب شده را اوردند و فعالیت غربال کردن هوا هم در دستگاه انجام شد در باطن دستگاه فعالیت سرمایش و یا این که گرمایش بر روی ان هوای وارداتی انجام میگرد و در اخر هوای سرد و یا این که گرم پایانی که داکت اسپیلت ساخت نموده است بوسیله یک شبکه که مشابه به شبکه کولر است ولی دارنده ابعادی کوچک خیس , به بیرون انتقال داده می شود .

فعال‌سازی گرمایش کولر گازی

گذشته از ره اندازی گرمایش کولر گازی خوب تر است که کولر گازی به وسیله یک سرویسکار کولر گازی مورد برسی و عیب یابی قرار بگیرد و عیب های آن رفع گردد تا بتوانید در فصل‌تابستان با متانت بیشتری از آن به کار گیری نمائید .

برای فعال سازی گرمایش کولر گازی ابتدا فیلترهای ان را بشورید و یا این که ردوبدل نمائید آن گاه کندانسور یا این که به عبارتی پنل فرنگی کولر گازی خدمت و شستشو فرمائید و از وجود گاز در کولر گازی نیز مطمئن گردید . آموزش کامل و کارآمد تعمیرات کولر گازی با توجه به انواع آن

اندازه گاز کولر گازی در فعال سازی وضعیت گرمایش زیاد اهمیت دارااست در حالتی‌که از حد نرمال کمتر شود منجر برفک زدگی لوله ها می شود .

در موقعیت گرمایش این است که شما می توانید با دکمه MODE بر روی ریموت آیتم HEAT یا این که به عبارتی خورشید را تعیین فرمایید و دما را روی ۳۰ سکو قرار دهید . وقتی حدود ۵ دقیقه ارتفاع می کشد تا دستگاه شما باد گرم بزند و نگران نباشید چون بایستی پنل داخلی گرم شود و آن‌گاه حرفه کار نماید البته در شرایطی‌که این زمان دوچندان به طول انجامید دستگاه شما ممکن است گاز ندارد و نیاز به شارژ گاز دارااست و با ما تماس حاصل نمایید تا دستگاه صدمه نبیند و بتوانید از گرمای مناسب آن استعمال نمائید .

روش تلاش کولر گازی در موقعیت گرمایش

در درون دستگاه , گاز موجود هست که برای کارایی مطلوب سیستم گرمایش در فصول سرد حتمی است که‌این گاز در باطن کمپرسور گرم شود و از روش یک شیر چهار طرفه در راستای اواپراتور سوق دهی شود . این بخش از نصیب داخلی اسپیلت , تیم ای است متشکل از لوله های مسی و صفحاتی از متاع آلومینیوم که می‌تواند گرما را به جهت خارج دستگاه و محیط انتقال دهد . هوای گرم محل ورود از کمپرسور به‌این محیط سبب گرم شدن لوله ها و صفحه های شده و این هوای گرم در کسری از ثانیه به محیط خانه یا این که دفتر کار شما دمیده می شود .

مشکلات کولر گازی و داکت اسپیلت در موقعیت گرمایش

کولر گازی اسپیلت سرد خالی است .
شیر چهار طرفه کولر گازی وخیم است .
پیروزی کولر گازی اسپیلت معیوب است .
سیم کشی گرمایش کولر گازی انجام نشده .
کولر گازی اسپیلت برای گرمایش نیاز به خدمت داراست .
سنسور کولر گازی اسپیلت وخیم است .
روی پنل داخلی و لوله ها برفک زده است .
منشاء گرمایشی داکت اسپیلت معیوب است .
در حالتی که زمستان از منش رسیده است و می‌خواهید گرمایش دستگاه تهویه مطبوع خویش را راه‌اندازی فرمائید با ما تماس حاصل نمایید . ما همواره حامی و یاریگر شما هستیم . تعمیرکار کولر گازی تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *