بررسی علل روشن نشدن یخچال و راهکار برطرف کردن آن ها

یخچال و سردخانه یکی از بزرگترین لوازم منازل میباشد که امروزه برای نگهداری مواد غذایی متعدد مورد به کارگیری قرار می گیرد . این وسایل اختلالات اوج کامش الکترونیکی که کاربرد های شارژ گاز یخچال در محل آسمان دریا مضاعف و مفیدی نیز دارا هستند , ممکن است با اشتباهات مختلفی روبرو شوند . یکی‌از مشکلاتی که ممکن است برای اکثری از صاحبان این آغا جاری وسایل رخ دهد , آسان ریشه زا پر‌نور نشدن یخچال میباشد . مشکلی که شاید اکثری از افراد علت آن را آهک چارو ندانند و با رخ دادن آزگار این اتفاق نگران وخیم بودن یخچال خویش شوند .

به همین علت در‌این مطلب به محاسبه دلایل پر‌نور نشدن یخچال و طرز برطرف کردن آن ها میپردازیم . با دانستن این موردها می توانید بعد از تست کردن استراتژی های مختلف و فیض نگرفتن به کسانی که در حوزه تعمیرات سردخانه فعالیت می نمایند , مراجعه نموده تعمیرکار سیار یخچال و احتمال اشغال و یا با نمایندگی اپورتونیسم سردخانه خود تماس حاصل نمایید .

عوارض روشن نشدن سردخانه

سوای برق بودن پریز , ساده ترین علت پر‌نور نشدن یخچال

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال

بی آلایش ترین علتی که در حین روشن نشدن سردخانه مورد چک قرار می گیرد , ارزیابی نحوه اتصال آن به آریز پریز و برق دار بودن آماهاندن پریز میباشد . پس از چک برق دار بودن پریز و سالم بودن آن , می بایست دوشاخه و سیم رابط یخچال را مسئله بررسی قرار دهید . برای آزمایش سالم بودن دوشاخ و سیم رابط می بایست قطب های دوشاخه آگیشنده را با سیم به یکدیگر تعمیرات یخچال ایسان متصل ابوائ متصل نموده و ورودی کابل برق را از مدار سردخانه باز کنید , سپس آوامتر را به آنها وصل کنید . در شکل عدم مشاهده انحراف عقربه , می بایست دوشاخه و سیم رابط عوض شوند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

معیوب بودن اورلود سردخانه دلیل پر‌نور نشدن یخچال

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال

در صورتی که پلاتین های اثر ده وگیر اورلود متصل نباشند می بایست آن را با دستگاه اورلودی مشابه خودش ردوبدل نمایید . روی اورلود ها کدهایی موجود است که جریان نامی آب نبات اورلود را نشان می دهد . درصورتی که به این کد اعتنا نکرده و اورلودی با میزان جریان کمتری نسبت اتست به اورلود پیشین به مدار یخچال وصل شود , به محض این که دوشاخه یخچال را به برق وصل نمایید , اورلود عمل نموده و مدار اختلاف منظر آماری الکتریکی موتور را انقطاع می نماید .

خراب شدن اورلود از عوارض روشن نشدن سردخانه

خراب بودن ترموستات یکی دلایل واضح نشدن یخچال

نحوه کار مدار الکتریکی سردخانه اینگونه است که زمانی که دکمه ترموستات خراب شده‌است و فاز ورودی به موتور کمپرسور ساماندهی نمی شود , موتور نمی تواند جنبش کند . برای آزمایش سالم بودن ترموستات , می بایست خروجی و ورودی آن را به آهستگی قطع نموده و رابط تعمیرات یخچال فریزر پارس های ابو معتمر های اهم متر را به اثر فوتوولتایی آن متصل نمایید . بعد ولوم اهم متر را به جهت های راست و آبدستی چپ بجرخانید تا بتوانید صدای آب گردی انقطاع و وصل شدن کلیدی که درون ترموستات قرار دارد را بشنوید . آدرنالین کاف

ترموستات اگر سالم است که در حین وصل شدن کلید , عقربه در راستای صفر میل کند و در حین قطع بودن آن به طرف بی غایت حرکت کند . اگر طرز حرکت عقربه طور دیگری یخچال ساز سیار باشد آل مظفر باشد , نشان دهنده آبخسب فساد ترموستات است . در این صورت می بایست پس از بیرون کردن ترموستات از بدنه یخچال و گشودن قاب آن , نقص‌ کلیدی که درون آن قرار دارد را حل کنید . در صورتی که نتوانستید آن را تعمیر کنید , ترموستات را عوض کنید تا سردخانه بتواند به خوبی کار نماید .

نکته مهمی که در زمان کار با ترموستات می بایست به آن توجه کنید این است که در صورتی که می‌خواهید آن را از یخچال انقطاع نموده و آزمایش انجام دهید , می بایست مراقب باشید که فشار نامناسب بر روی آن اعمال نشود , چون در غیر این صورت به لوله مویی درون آن آسیب رسیده و در فیض گاز داخل آن خالی می شود . درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد , می بایست ترموستات را تعویض نمایید تا سیستم یخچال شما به صدق کار کند .

خراب شدن ترموستات یکی‌از علت های روشن نشدن سردخانه

قطع شدن سیم رابط از مجموعه سیم های مدار سردخانه

در صورتی که سیم های حیاتی مدار مانند نول , فاز ابتکار کردن و… پاره شوند و یا ابرو کمان از قطعات دیگر مدار احوال الدهر مانند اورلود , ترموستات و… قطع گردند , این اشکال رخ می دهد و سردخانه روشن نخواهد شد . در‌این شرایط می بایست سیم بندی را بطور دقیقی بررسی نمایید تا اگر ترکیدگی یا طلاق اتصال در آن وجود دارد , برطرف کنید . پس از حل این نقص‌ , باید سردخانه شما روشن شود.

هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *