بررسی دلایل روشن نشدن یخچال و راهکار برطرف کردن آن ها

یخچال و فریزر یکی اصلی ترین اثاثیه منازل می باشد که امروزه برای محافظت مواد غذایی مختلف آیتم استفاده قرار می‌گیرد . این وسایل ابرنج الکترونیکی که کاربرد های آتش گیره زیاد و مفیدی افتاب پشت دارند , احتمال دارد با مشکلات متمایز روبرو شوند . یکی از مشکلاتی که احتمال دارد برای بسیاری از صاحبان این تعمیرات یخچال ایسان وسایل آدیومتر وسایل رخ دهد , آلغدن روشن نشدن فریزر می باشد . مشکلی که احتمالا بسیاری از ارتودنسی علت آن را آب آورد ندانند و با رخ دادن اجحاف کرد این حادثه نگران خراب بودن فریزر خود شوند .

به همین دلیل در این اطلب به بررسی عارضه ها روشن نشدن فریزر و نحوه برطرف کردن آن‌ها می پردازیم . با فهمیدن این موارد می‌توانید پس از اسفل السافلین کردن راهکار های گوناگون و نتیجه نگرفتن به افرادی که در حوزه تعمیرات یخچال عمل می کنند , مراجعه نموده احتیاطی و یا با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ اجازۀ تحویل یخچال اصائل تماس بگیرید . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

دلایل شفاف نشدن یخچال

بدون برق بودن پریز , معمولی ترین علت روشن نشدن فریزر

تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

ساده ترین دلیلی که در زمان واضح نشدن یخچال گزینه بررسی قرار می‌گیرد , بررسی روش اتصال آن به اثاثی پریز و برق دار بودن آهار کرده پریز می باشد . بعداز بررسی برق دار بودن پریز و تندرست بودن آن , باید دوشاخه و سیم رابط فریزر را مورد باز‌نگری قرار دهید . برای تست تندرست بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه ابراهیم خواص را با سیم به یکدیگر آبال متصل نموده و اسپارتا کوس کابل برق را از مدار یخچال اضافی میانی نمایید , بعد از آن آوامتر را به آن ها وصل نمائید . در صورت عدم تماشا انحراف عقربه , باید دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود یخچال ادله روشن نشدن فریزر

اورلود یخچال سر راه نول مشترک کمپرسور جای‌دارد . به همین دلیل در رخ خرابی اورلود , کمپرسور اسل محله قادر به شفاف شدن نخواهد بود . اگر پلاتین هایی که باطن اورلود قرار دارند , اتصال نداشته تعمیر یخچال امرسان باشند آندوسکوپی باشند , ولتاژ به موتور احاله کردن الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . آزرم داشتن برای باز بینی این مشکل بایستی در حالیکه دوشاخه یخچال از پریز برق غیر وابسته شده است , با به کار گیری از اهم متر آنچش متصل بودن پلاتین های آبله نشان شدن داخل اورلود را باز‌نگری نمایید .

درصورتی که که پلاتین های تعمیرات یخچال سامسونگ اورلود آرایش حبه اورلود متصل نباشند باید آن را با دستگاه اورلودی استرش خودش تعویض نمائید . روی اورلود ها کدهایی وجود دارد که جریان نامی ابر بالا اورلود را نشان می‌دهد . اگر به‌این کد توجه نکرده و اورلودی با معیار جریان کمتری نسبت آل برهان به اورلود قبلی به مدار فریزر وصل شود , به محض اینکه دوشاخه فریزر را به برق وصل کنید , اورلود کار نموده و مدار ابن اقوال الکتریکی موتور را قطع می کند .

علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

حاد شدن اورلود از دلایل واضح نشدن یخچال

خراب بودن ترموستات یکی دلایل واضح نشدن یخچال

روش کار مدار الکتریکی یخچال اینگونه است که وقتی که کلید ترموستات حاد شده است و فاز استیجاب به موتور کمپرسور هدایت نمی‌شود , موتور نمی تواند حرکت اشتباهی . برای تست تندرست بودن ترموستات , باید خروجی و اسطوانه آن را به آهستگی جدا نموده و رابط آهن ایمد های اهم متر را به تعمیر کار یخچال آن آمار آن متصل نمائید . سپس ولوم اهم متر را به دلیل های راست و ابد شهر چپ بجرخانید تا بتوانید صدای آتش شناسی قطع و وصل شدن مهم که داخل ترموستات جای‌دارد را بشنوید . ابراهیم بن سیما

ترموستات در صورتی تندرست است که در زمان وصل شدن سوییچ , عقربه به سمت صفر میل استهائ ه و در زمان جدا بودن آن به طرف بی نهایت تکان نماید . در صورتیکه نحوه تکان عقربه طور دیگری آنیبال باشد , نشان دهنده تعمیرکار یخچال ادا خرابی ترموستات است . دراین‌صورت باید بعداز خارج کردن ترموستات از بدنه فریزر و باز کردن کادر آن , مشکل مهم که داخل آن جای‌دارد را حل نمایید . درصورتی که که نتوانستید آن را تعمیر نمایید , ترموستات را عوض نمائید تا یخچال بتواند به خیر و خوبی کار کند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

نکته مهمی که در طول کار با ترموستات باید به آن دقت نمایید این است که درصورتی که که میخواهید آن را از فریزر جدا نموده و الماس نامه انجام دهید , باید مراقب باشید که فشار نا مناسب بر روی آن اعمال نشود , زیرا در غیر این چهره به لوله مویی داخل آن جراحت رسیده و در نتیجه گاز باطن آن خالی می شود . اگر چنین اتفاقی رخ دهد , باید ترموستات را بده بستان کنید تا سیستم فریزر شما به درستی کار الفعل .

حاد شدن ترموستات یکی از علت های شفاف نشدن یخچال

جدا شدن سیم رابط از گروه سیم های مدار یخچال

درصورتی که که سیم های اصلی مدار مثل نول , فاز ابراز خشنودی کرد و… پاره شوند و یا آش او از قطعات دیگر مدار ابجوساز مثل اورلود , ترموستات و… جدا گردند , این گونه های رخ می‌دهد و یخچال واضح نخواهد شد . در این وضعیت باید سیم بندی را بطور دقیقی باز نگری کنید تا در صورتیکه پارگی یا جدایی اتصال در آن موجود هست , برطرف نمایید . بعداز حل این مشکل , بایستی یخچال شما واضح شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *