خرید پکیج دیواری قسمت دوم

ساختمان ها از حیث معماری و ساخت به ۳ مجموعه تقسیم میشوند

تیم اولیه : ساختمان هایی که در آنان از پنجره های دوجداره مصرف شده شده‌است و دیوارهای فرنگی هم عایق شده‌است و در آن ها پرت حرارت فراوان ذیل است .
مجموعه دوم : ساختمان هایی که از دید ساخت معمولی می‌باشند و در آنان از پنجره معمولی فلزی مستعمل و پرت حرارت در آنان معمولی می‌باشد ( مثل سوئیت های معمولی )  نصب آبگرمکن
مجموعه سوم : ساختمان هایی که از دید معماری و ساخت دیرین می‌باشند و پرت حرارت در آنان مضاعف بالا است و در آنان از در و پنجره های قابل قبولی به کار گیری نشده است . تعمیر آبگرمکن ایستاده و تعمیر آبگرمکن دیواری امیرآباد مرکز تهران

جهت جغرافیایی ساختمان

یکی دیگر از موقعیت ساختمان ها جهت آنهاست که از نگاه تابیدن آفتاب زیاد دارای اهمیت میباشد .
به صورت نمونه واحدی که در انتهای یک ساختمان شمالی قراردارد نسبت به واحدی که در سمت ایوان یک ساختمان جنوبی قراردارد نوروروشنایی کمتری به آن تاییده می شود و سردتر است .

ویا واحدی که در طبقه پایان یا این که طبقه همکفی که پایین آن پارکینگ قراردارد بدیل داشتن رابطه بیشتر با فضای آزاد سردتر از واحدی است که بالا و ذیل آن مسکونی است ( نظیر طبقات دوم و سوم در یک ساختمان چهار طبقه )

محاسبه راز انگشتی برای تعیین یک پکیج دیواری مطلوب

معتدل و مرطوب ( شهر های شمالی )
ساختمان های گونه اولیه : برای هر متر مربع ۸۰ تا ۱۰۰ وات
ساختمان های گونه دوم : برای هر متر مربع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات
ساختمان های گونه سوم : برای هر متر مربع ۱۲۰ تا ۱۴۰ وات

گرم و کم آب ( شهر های کوهستانی نظیر شهر مشهد مقدس , تهران )
ساختمان های گونه نخستین : برای هر متر مربع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات
ساختمان های جور دوم : برای هر متر مربع ۱۲۰ تا ۱۴۰ وات
ساختمان های مدل سوم : برای هر متر مربع ۱۴۰ تا ۱۶۰ وات

گرم و مرطوب ( شهر های جنوبی )
ساختمان های گونه نخستین : برای هر متر مربع ۶۰ تا ۸۰ وات
ساختمان های نوع دوم : برای هر متر مربع ۸۰ تا ۱۰۰ وات
ساختمان های مدل سوم : برای هر متر مربع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات

این اعداد به محاسبه رمز انگشتی دارای اسم و رسم است و مرتبط با بخشها آب و هوایی کشور‌ایران میباشد . تعمیر آبگرمکن دارآباد شمال تهران

مواقعی که بایستی پیشین از خرید و یا این که در طول نصب پکیج دیواری به آن‌ها اعتنا شود
فشار آب شهر در محل نصب پکیج دیواری می می بایست حد اقل ۱ و حد بخش اعظم ۳ . ۵ اتمسفر باشد .
چنانچه جزو مسیر دودکش پکیج دیواری , بصورت افقی ( بیش تر از ۳۰ سانتی متر ) باشد , استعمال از پکیج های رشته دار الزامی است .
در شرایطی‌که محل نصب پکیج دیواری گازسوز در بالکن یا این که فضای گشوده میباشد , می بایست از وزش بدون واسطه باد یا این که جریان تند هوا محفوظ شده باشد .
با اعتنا به هد پمپ سیر کولاتور در دستگاههای پکیج گرمایشی , حد بخش اعظم ارتفاع لوله کشی افقی آب برای رادیاتور های شوفاژ حدود ۳۵ متر می‌باشد . تعمیرکار پکیج

گنجایش حرارتی پکیج های دیواری و زمینی با قدرتی از ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ وات بر ساعت ساخته میگردند و آن‌ها را مطلوب برای واحد های مسکونی از ۶۰ تا ۳۵۰ متر مربع با گنجایش های ۲۰ تا ۳۵ هزار وات بر ساعت در حیث می‌گیرند .

در محل هایی که طول از تراز دریا بیشتر باشد به ازء هر ۶۰۰ متر طول مازاد ۳۰ % از گنجایش حرارتی ناشی از احتراق کاسته میشود و در فیض همگی ی دستگاهای احتراقی دارنده گنجایش خروجی کمتری خواهند بود .

برای پرهیز از رسوب به چنگ آوردن مبدل ( علی الخصوص برای شهر هایی که جايگاه مشقت آب آن بالا است ) به کار گیری از یک رسوب زدای مغناطیسی مطلوب در مسیر محل ورود آب سرد به دستگاه را بایستی در طول نصب پکیج دیواری نصب نمود .

وضعیت موردنیاز جهت به کارگیری از از پکیج دیواری دودکش دار

قطر لوله دودکش ساختمان برای به کار گیری از پکیج دیواری می بایست ۱۵ سانتیمتر باشد .
هر وسیله گاز سوز می بایست دارنده شیر گاز غیر وابسته و یک دودکش غیر وابسته باشد تا مکش دود به صحت صورت پذیرد .
هیچوقت نمیتوان پکیج دیواری را به دودکش های مشترک و شیر گاز مشترک وصل نمود .
در‌حالتی که جزو لوله دودکش در فضای آزاد قرار بگیرد , بایستی آن نصیب را با عایق پشم شیشه عایق نمود , چون در صورتی‌که بدنه دودکش در اثر تماس با هوای محیط سرد شود , دودی که از آن عبور کرده سرد شده و به رنج تخلیه می شود و موجب میگردد کشش دودکش کم شود و منجر می شود تا دود از دودکش تخلیه نشود و سنسور دود کار نماید و پکیج دیواری خاموش شود . ولی این خاموش شدن به خاطر ایمنی مصرف کننده است .

در تمام پکیج های دیواری مسافت از کلاهک تعدیل دستگاه تا کلاهک تعدیل پشت بام ( طول عمودی دودکش ساختمان ) بایستی دست‌کم حدود ۴ متر باشد .
ارتفاع لوله افقی دودکش نباید از ۲۰ سانتیمتر بیشتر باشد و لوله افقی دودکش می بایست با شیب مطلوب و مثبت به جهت بالا داشته باشد .
در‌صورتی‌که که از پکیج دیواری دودکش دار مصرف شود , می بایست انتهای لوله دودکش در پشت بام بایستی اچ صورت باشد .
هر گاه هر یک از موقعیت ما یحتاج پکیج دیواری دودکش دار مهیا نباشد , نمیتوان از دستگاه دودکش دار به کارگیری نمود و می بایست از دستگاه رشته دار استعمال شود
دود کش ساختمان می بایست غیروابسته و صرفا اختصاصی به عبارتی دستگاه باشد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *