دلیل پرتاب آب کولرگازی از پنل داخلی آن چیست ؟

پرتاب آب کولرگازی یکی بدترین و مرسوم ترین مشکلاتی است که برای یک کولر گازی در فصل گرم سال واقعه میافتد چون با وجود این اختلال شما دیگر نمی توانید از کولر گازی به کارگیری نمایید . هنگامی که که‌این رخداد میافتد علاوه بر خساراتی که قادر است به منزل شما مثل تخریب کردن گچ ضایع کردن کاغذدیواری و فرش شما وارد نماید و مجور به تعمیر فوری ان میشوید . بعد از علت های پرتاب کولر گازی اگاه باشید تا کمتر مبتلا خلل گردید . نصاب کولر گازی تهران

علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی چیست؟

همان گونه که میدانید پرتاب آب از کولر گازی علت‌های متعددی میتوانید داشته باشد که ما در مهم ترین علت‌های آن‌که در بیشتر کولر گازی واقعه می افتد پرداخته ایم . تعمیرکار کولر گازی مشهد

اولی و رایج ترین علت پرتاب کولر گازی یا این که به عبارتی اسپیلت , فقدان گاز اسپیلت است . دیدنی است بدانید شارژ کولر گازی رابطه مستقیمی با این سیکل سرمایش داراست .
در شرایطی‌که به هر عاملی گاز کولر گازی از یک اندازه معینی کمتر باشد در سیکل سرمایش اختلالی چهره میدهد و سیکل به نیز می‌ریزد و سبب میگردد تا فین‌ها یا این که کویل های پنل یخ بزند و در فاصله‌ای که کمپرسور کولر گازی شما کنتاکت می کند یا این که موقتاً از فعالیت میافتد این یخ‌ها آب‌شده و از روی پنل لیز خورده جلوی پرتاب باد کولر افتاده و به‌وسیله پرتاب باد به سوی خارج پرت می‌گردد .

هم اکنون در‌حالتی که فقدان گار اسپیلت برهان این خلل باشد شیوه فعالیت چه چیزی است ؟ می بایست اظهار‌کرد که شایسته ترین خط مش برطرف کردن این خلل این است که کولر گازی اسپیلت خویش را نشت‌یابی کرده و هنگامی که از فقدان نشتی یا این که برطرف شدن آن اطمینان پیدا کردید کولر خویش را شارژ گاز نمایید تا این اختلال به طور کامل برطرف شود .

دو‌مین ادله پرتاب آب کولر گازی , شکستن سینی یا این که فریم ناودانی آب می‌باشد که آب از آن به‌صورت قطره‌قطره روی حرفه بلور یا این که جلوی آن ریخته و در جهت خارج پرتاب می شود هم اکنون بایستی بدانیم که علت شکستن سینی ناودانی چه میباشد ؟

علت شکستن سینی ناودانی چه می‌باشد ؟

یکی‌از علت‌هایی که سینی ناودانی در گیر شکستگی می شود صحیح نصب نشدن پنل یا این که بالانس نبودن رشته بلور داخلی است که پس از مدتی منجر لرزش پنل داخلی شده در حین به کارگیری و بی‌توجهی به‌این لرزش‌ها به‌مرور سبب شکستن این سینی می شود که آب خارج‌شده از این خیس روی رشته بلور یا این که جلوی آن ریخته شده و به خارج پرتاب می‌گردد . درحال حاضر که علت شکستن سینی ناودانی رامتوجه شدیم , چطور آن را تشخیص دهیم ؟

یکی‌از راه‌هایی که می توان شکستگی سینی ناودانی را تشخیص بخشید این است که زمانی که که‌این ایراد بوجود می ایذ در واقع یک ترک زیاد ریز بالای قابی که حرفه بلور در آن جای‌دارد ایجادشده است و بعداز مدتی به دلیل این که آب از آن ترک بیرون میشود و این آب معمولاً آلوده و کثیف است این ترک سیاه شده و کاملاً قابل‌دیدن می شود و مثل بک خط سیاه روی فریم سپید پنل عرض‌اندام می کند
ما به شما توصیه می‌کنیم که برای دوری از این حادثه , در فواصل یک تا دوساله حتماً کولر گازی خویش را خدمت کرده و در‌حالتی که در هنگام تاز کولر گازی صدای غیر عادی به گوش میرسد نظیر لرزش یا این که چیزی مشابه به‌این نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید .

مزایا و معایب کولر گازی اینورتر

همان طور که میدانید برای خرید کولر گازی بایستی از گونه های کولر گازی , کاربرد و مزایا و معایب کولر گازی ها اطلاع داشت و آن گاه مبادرت کرد . مابه شما پیشنهاد میکنیم که‌این مقاله را تا اخر بخوانید . در پی بدین سوال پرداخته شده‌است که مزایا و معایب کولر گازی اینورتر چه چیزی است ؟ و کولر گازی اینورتر نسب به دیگر برند ها چه برتری داراست . پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید .

کولر گازی اینورتر چیست؟

پیشین از این‌که به معایب و مزایا کولر گازی اینورتر بپردازید می بایست بدانید که‌این کولر چه‌طور عمل می نماید . می بایست بیان کرد که کولر گازی اینورتر سیستم جدیدی در صنعت تهویه مطلوع است که توانسته با کم کردن مصرف برق قدم بزرگی در ترقی درین عرضه بردارد ولی لازم به ذکر است که مزایا و معایبی نیز در این مورد موجود است که با ترقی زمان مطمئنا قابل برطرف کردن است . جولان کولر‌های آبی و هندوانه ایرانی در عراق/چند درصد بازار عراق را ایرانی‌ها قرق کردند؟

مزایای کولر گازی اینورتر

مصرف کم برق :
همان گونه که می‌دانید صرفه جویی در انرژی یکی‌از مهمترین عامل ها در هنگام خرید یک دستگاه برقی است . در طی زمان , مزیت ها سبب ساز جبران هزینه نخستین می شود . و یکی ازبزرگترین مزایا ی کولر گازی اینورتر نیز , صرفه جویی در برق است . این دسته از کولر گازی ۳۰ تا ۶۰ درصد درمصرف برق صرفه جویی می نماید . در پی می‌بینید که تفاوت این صرفه جویی چقدر واضح است .

کارکرد روزمره = ۸ ساعت

کولر گازی غیراینورتر

مصرف برق روزمره = ۹ . ۵۱ kWh

مصرف برق کل در حین یکسال = ۳۶۵ روز × ۹ . ۵۱ kWh = 3471 kWh

کولر گازی اینورتر توضیحاتی در مورد داکت اسپلیت - اسپیلت کانالی و بیان تفاوت های انها

مصرف برق روزمره = ۴ . ۸۳ kWh

مصرف برق کل در زمان ۱ سال = ۳۶۵ days × ۴ . ۸۳ kWh = 1763 kWh

صرفه جویی کل/سال = ۳۴۷۱ – ۱۷۶۳ = ۱۷۰۸ kWh

% صرفه جویی = ( ۱۷۰۸/۳۴۷۱ ) ×۱۰۰ % = ۴۹ % .

تکثیر صدای کمتر :
وجود صدا در سیستم های سرمایشی علی الخصوص در کولر گازی امری ارگانیک است اما بایستی اعلام کرد که صدای دستگاه کولر گازی اینورتر نسبت به جور های دیرین خیس خیلی تحت خیس است پس در موقع خواب نگران راز وصدای دستگاه نخواهید بود .

داشتن زیبایی و مطابقت و همخوانی با تکنولوژی روز جهان :
زیبایی پنل های دستگاه و به کار گیری از پایانی فناوری ها و هماهنگی با سیستم های روز جهان مثل WIFI و… . .

تامین آسایش برای یوزرها :
یکی دیگر از مزایای کولر گازی اینورتر , تامین آسایش برای یوزرها است . قابل بیان کردن است که در حین روشن شدن کولر گازی , کمپرسور با حداکثر سرعت فعالیت می نماید تا محیط اطراف را به‌سرعت خنک نماید . بعداز وصال به دمای مطلوب و مناسب محیط , سرعت کمپرسور به وسیلۀ درایو فرکانس متغیر بر طبق توشه

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *