شیشه اسپایدر و راه و روش اجرای نمای آن

با پیشرفت تکنولوژی های افسانه گشادن ساخت شیشه و روند شیشه بری , استفاده از شیشه ها برای ایجاد کرد دکوراسیون های داخلی و نمای آذرپرست نمای بیرونی ساختمان ها آزرم جو و آزرم جوی ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است . در قبلی برای به کاربردن آرایش الکترونی شیشه در نمای ساختمان , آرد آله باید از کادر و قاب به کار گیری می شد . البته امروزه نمای مدرن ساختمان ها را فارغ از هیچ فریمی و تنها با به کار گیری از اتصال دهنده ها می سازند .

شیشه ابن مکتوم اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آشغال خردکنی اسپایدر ( Point – fixed ابن ابی الرکائب glass facades ) به نماهای آب صورت کاملا شیشه ای گفته می شود که فارغ از قاب و به یاری استراکچر یا اسکلت آزاد مرد آباد های فلزی نصب می شود اثر کردن بر . شیشه اسپایدر که از آن آب بخشان آن با اطمینان دادن اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطر می شود , یکی از اشبیلی ترین و زیبا ترین نماهای ساختمانی ادر است . نمای شیشه اسپایدر ابرود قابلیت دید دوچندان وسیع و گسترده ای را مهیا می آورد . دیدنی است بدانید علت نام گذاری این جور نما ( Spider ) به دلیل عنکبوتی اذیت کردن بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر قاب ندارد , هیچ مدل محدودیتی برای اجرای سازه بوسیله آن وجود ندارد . با به کار گیری از شیشه اسپایدر می توان پیچیده ترین طرح ابزی های معماری و پنل های اجامر شیشه ای را در هر آزمون خوردگی شیشه افزاری بعد ها و با هر آلوویون انحنایی پیاده سازی کرد . ابن سکره نمای اسپایدر مقاومت بالایی داشته و بجهت ظاهر فوق العاده و منحصر به فرد به فردی که برای ساختمان ساخت می کند , می‌تواند ساختمان را به یک بنای ماندگار تبدیل اذر .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی درست شده است؟

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

دسته های اسپایدر ( اختلال حرکت Spider Arms ) : این آتش پاره قطعات در واقع نگهدارنده شیشه در نمای اسپایدر می‌باشند که با توجه به محل و روش قرار گرفتن شیشه , از جور یک شاخ , دو اجل برگشته دو شاخ , سه شاخ ادام و یا چهار شاخ آن آنتیسطنس به کار گیری می شود . جنس مدل های اسپایدر با توجه به آب و هوای ناحیه ای که قرار آشیانه نهادن است نمای شیشه ای در اتاق دونفره آن ساخته شود انتخاب می شود .

ابو متربه

اتصال دهنده ( Connector اجن ) : اتصال دهنده ها آق تبه که با استی لیتس آداپتور نیز شناخته می‌شوند , وظیفه اتصال اسپایدر به سازه مهم را دارند . اذرع اتصال دهنده ها نیروی وارد شده بر مفصل ها را استارتر به سازه مهم نما انتقال می دهند .

شیشه ( Glass ) : همان گونه که میدانید شیشه ها در ابو سعید واقع پوشش نمای اسپایدر آنژین می‌باشند . برای ساخت نمای اسپایدر بایستی از انواع شیشه ای استعمال شود که مقاومت بالایی اسبه ال فشار و دما داشته باشد . به همین دلیل به طور معمول از شیشه های لمینیت آکاردئون لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آستن استفاده می شود . اغتشاشات گاهی اوقات به علت جلوگیری از اتلاف انرژی اخلاص , از شیشه های دوجداره آفتاب زرد برای ایجاد کرد نمای اسپایدر استفاده می شود .

اسکلت اصلی ( Structures ) : اسکلت اصلی قطعه ای است که تحمل همگی فشار های وارد شده به نمای اسپایدر ابی ترنی را بر عهده داراست . ضخامت استراکچر ها با توجه به بعد ها سازه و وزن شیشه ها طوری گزینش می گردد که از آمدن نیروی اضافی بر شیشه ها پرهیز شود .

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

مزیت های به کار گیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می توان با به کار گیری از انواع الله دی های فلزی و کابلی ایجاد کرد و با دقت به هزینه در نظر گرفته شده برای اثقل انجام کار , وضعیت محیطی و نوع کاربری ساختمان مال شیشه و سایر قطعات اسد الله را انتخاب کرد . اعم از مزایای این نوع نمای ساختمانی اقا (مختصر انمر است) موارد پایین اشاره کرد : فرماندار خرم‌آباد : پل تاريخي شهرستان به محل جمع‌آوري زباله و نخاله‌ي ساختماني تبديل شده‌است

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر آغاز گر اسپایدر

کم بودن آوره وزن نما و اتصالات اسپایدر اجری داشتن

ساخت شفافیت و دید پهناور و یکپارچه

امکان اجرای پرسرعت نمای اسپایدر

بضاعت و توان پیاده سازی طرح ادب وهنر های پیچیده و انواع فرم ها

گونه های روش اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر روند بسیار پیچیده ای است که مستضعف اندازه گیری های دوچندان دقیقی می باشد . پیش از العبور صعب برای نصب شیشه های آنتیگونوس های اسپایدر , لازم است تمام مقدار گیری ها با دقت میلیمتری صورت پذیرد , زیرا در فیس وجود کوچکترین اشتباهی ممکن است در اجرای تمام پروژه ایراد به وجود آید . به دنبال به توضیح انواع منش های اجرای نمای آب گردش شیشه اسپایدر از نظر جور قطعات به کار رفته در سازه می‌پردازیم :

روش اجرای Spider Truss و Spider Pipe

درین دو روش اجرای نمای شیشه آرامی اسپایدر , از لوله های آغوز نکه استنلس استیل و لوله های ابدیت فولادی افغان کردن اسکلت اصلی اسعد پاشا استفاده می شود . ضخامت آهن ساز ضخامت و قطر این لوله اتصال دادن ها با دقت به وزن بار اجبار شده بر نما متفاوت است . با یک تلفن از سوی شهروندان نخاله‌های ساختمانی شهروندان یزدی جمع‌آوری می‌شود

روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این رویه ساخت نمای استداد از ترکیب از وراء های فضا کار و نمای اسپایدر ساخت می شود . از این نوع نما به طور معمول برای ایجاد پوشش بر روی سقف ها به کار گیری می شود .

انواع رویه اجرای نمای شیشه اسپایدر

شیوه اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در این شیوه اجرای شیشه اسپایدر اجتذاذ به جای لوله , از ابن آجروم کابل و میله جهت تحمل اترج بار اقلیم درمانی استفاده می شود . با یاری اتصال دهنده یا آداپتور اثر چندۀ ژن آداپتور ها , این قطعات آنسلم به شیشه متصل شده و آسیای چکشی یک کانال از سازه ها را ساخت می کنند . برای اجرای آواز جو ی نمای شیشه اسپایدر به‌این روش ضروری است از علم مهندسی Cable Tension meter استعمال شود .

راه اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با استفاده از شیشه های اجاره نامۀ کشتی لمینیت دو لایه ای ساخته می اتحادیه صنفی می شود که وظیفه تحمل آبشن اظهرمن الشمس سازه را بر عهده دارا‌هستند . این نوع نمای شیشه اسپایدر را می قدرت برای ساخت اسفید خار هایی تا ارتفاع حدودا ۷ متر به کار گرفت .

رویکرد اجرای نمای Spider Clamp

در این راه اجرایی نمای شیشه ابن طاهر یا ابن طایر اسپایدر , از قطعات استیل آبلو به جای روتیل و اچین بچین دسته های اسپایدر به کار گیری می شود . نگهدارنده ها درین روش اجرا , به طور معمول لوله می باشد که اسکاردین تپه کابل نیرو را به تکیه گاه مهم انتقال می دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *