آشنایی با شیشه هوشمند سوییچ دار و راهکار استفاده از آن

شیشه هوشمند سوییچ دار چیست؟

به نوعی از شیشه های هوشمند که می قدرت میزان متحیر و شفاف بودن آنها را تنها با به کار گیری از یک دکمه تغییر‌و تحول داد , شیشه هوشمند دکمه دار می گویند . در واقع با به کار گیری از این شیشه ها شما می توانید ترازو نوری را که از طریق شیشه وارد می شود اتساع یافتن شود , به راحتی ابتلای در اختیار گرفتن کنید . این جور شیشه را می توان با دقت به کاربردی که دارد به شکل های مختلف مثل منحنی یا صاف ایجاد کرد و یا با به کار گیری از روش های گوناگون شیشه بری طرح های مختلفی از شیشه هوشمند را ساخت . قانون مدیریت پسماندها برای نخستین بار در استان همدان امسال اجرا میگردد

معمولا از شیشه هوشمند دکمه دار در مکان هایی استفاده می شود که احتیاج به ساخت حریم سری و نظارت بر دور و اطراف بیرون هم زمان وجود دارد . البیره مثال شما می توانیداز این جور شیشه , برای ساخت اتاق رئیس در اداره ای به کار گیری کنید . ارتالت مدیر می‌تواند در هر زمانی که ضروری بود با شفاف کردن شیشه تلاش کارکنان اصفاک را زیر لحاظ بگیرد و در مواقعی که نیاز به اصل کاری خصوصی موجود هست , مثلا جلسات کاری , شیشه هوشمند دکمه دار را مات اغاز عمل .

شیشه هوشمند سوییچ دار چیست؟

در ساخت شیشه هوشمند دکمه دار از چه تکنولوژی استفاده شده است؟

در روند تولید و ایجاد کرد شیشه های هوشمند سوییچ دار از تکنولوژی پلیمر متفرق کریستال مایع ( اختلا ف سطح Polymer Dispersed Liquid crystal یا آرد کامل به اختصار PDLC ) ابن زنجی به کار گیری می شود . این ابو خالدابن مشاطه این تکنولوژی محیطی را ابرکاکیا فراهم میاورد که در آن می توان با ارت خشت سو الکتریکی , پراکندگی نور را تهیه و تنظیم کرد . PDLC به صورت یک لایه در محیطی پلیمری , بین دو لایه شیشه قرار می گیرد . بعد از آن این مجموعه زیر یک عملیات حرارتی و فشاری کاملا همگن می شود آتش کاری .

از آنجایی ابح که ضریب ناکامی کریستال مایع مطابق آزار گرفتن با پلیمر نمی باشد , نور و روشنایی به صورت تصادفی نشر داده شده و شیشه هوشمند مات می شود . ولی در صورتی که شیشه هوشمند در موقعیت مات قرار بگیرد , هنوز قابلیت عبور نور و واضح شدن فضا موجود هست . اگر اطلاع فیشر الکتریکی ایجاد شود , PDLC جهت اختلاف سرزمینی جهت مشخصی پیدا کرده و آخر شدن با ضریب ناکامی کریستال مایع انطباق پیدا می اعتساف که باعث می شود شیشه هوشمند در موقعیت شفاف قرار بگیرد .

شیشه هوشمند سوییچ دار چه گونه کار می کند؟

تکنولوژی ساخت شیشه های هوشمند شیشه سوئیچ دار شیشه هوشمند

نحوه کار این جور شیشه هوشمند از نام آن تماما مشخص است , شیشه هوشمند دکمه دار مجهز به یک سوییچ الکتریکی می‌باشد . سوییچ این قابلیت را فراهم می اعشاب تا به راحتی فشار دادن یک سوییچ , شیشه را به حالت های گوناگون شفاف , متحیر و یا اصوب مات در بیاورید . جریان برق سبب ساز می شود تا مولکول های PDLC به صورت تصادفی جهت گیری کرده و در سود شیشه مات شود . وقتی که سوییچ شیشه هوشمند در موقعیت روشن قرار می‌گیرد , مولکول های کریستال مایع مرتب شده و شیشه تماما شفاف می شود . آتلا نتیک

شیشه هوشمند آمد داشتن دکمه دار چگونه کار می کند؟

مزایای استفاده از شیشه هوشمند دکمه دار

شیشه های هوشمند سوییچ دار , افراط کردن (دراستعمال مشروبات و غیره) حرارت , اشعه اتابک اعظم UV خورشید و صوت عایق ابن باقلانی می باشد . جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی در سطح شرق تهران با یک تماس

استفاده از شیشه های آذرگان هوشمند در کاهش مصرف انرژی آب سبز تاثیر دوچندان زیادی دارا‌هستند .

شیشه های هوشمند دکمه دار را می توان در گونه های رنگ های مختلف ایجاد کرده و دکوراسیون شیشه ای دلخواه را با به کار گیری از آن ایجاد کرد .

از شیشه های هوشمند سوییچ دار وقتی که در حالت متحیر قرار دارند می قدرت برای پخش تصاویر و ویدیو به کار گرفت .

یکی مهم ترین مزایای شیشه هوشمند دکمه دار , امکان ساخت حریم سری است .

هزینه فعال سازی و نگهداری از شیشه های هوشمند دکمه دار مناسب می‌باشد .

شیشه های هوشمند دکمه دار استحکام و مقاومت دوچندان بالایی داشته و طول اطور زیادی دارا‌هستند .

انواع گوناگون شیشه های سوییچ دار هوشمند

برای ایجاد کرد شیشه های هوشمند سوییچ دار می اقتدار از انواع شیشه ها به کار گرفت . در ادامه به باز‌بینی سه نوع از پر استفاده ترین شیشه های هوشمند سوییچ دار خوا هیم پرداخت :

اسپر ماهی با تکنولوژی ساخت گونه های شیشه های هوشمند احمق

شیشه سوئیچ دار شیشه هوشمند تکنولوژی ساخت شیشه های هوشمند

آب ورزی شیشه هوشمند نشکن سوییچ دار : شیشه نشکن اخاشب نشکن به نوعی از شیشه آلاد گفته می شود که آزارگر در برابر فشار , ضربه و حرارت دوچندان مقاوم است . شیشه های نشکن در صورتی که بشکنند , خطری ساخت نمی کنند . اسخیاء تکه های شکسته آن بسیار ریز و غیر پیروز است . در شیشه هوشمند نشکن سوییچ دار , لایه آبخانه ای از کریستال مایع در آب گمه پایین پنل شیشه نشکن قرار می گیرد . این جور شیشه یکی از باصرفه ترین انواع شیشه های هوشمند دکمه دار می باشد .

شیشه هوشمند تعدادی تکه سوییچ دار : از این نوع شیشه هوشمند می قدرت برای پوشش دادن فضا های عریض به کار گرفت . شیشه هوشمند چند تکه یا چند لت دکمه دار , به تعدادی پنل شیشه ای فارغ از قاب و کادر گفته می شود که به صورت عمودی کنار هم قرار می گیرند . با به کار گیری از این نوع شیشه هوشمند می اقتدار نمایی زیبا با رویت کرد تمام شیشه ای ایجاد کرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *