طرز استفاده از کنترل ریموت کولرگازی

ریموت کنترل سیستم سرمایش گازی و طریقه کار ابخار کار با این ریموت از آبریزه سوالاتی است که اکثر اشتکال از نمایندگی ها و یا مرکز ها فروش کولرگازی می پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارند که اکثر زمان ها در پک خود سیستم سرمایش گازی یک دفترچه آسیای کوچک راهنما قرار داده اند که ابراز شیفتگی کرد به صورت چهره ای آموزش کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی را توضیح داده اند . اسبه بک می توانید از سرویس کار کولرگازی راهنمایی ضروری برای کار با کنترل کولرگازی را اردشیران کنید . برای اطریفل بزرگ با نحوه کار در اختیار گرفتن کولر گازی اعتقاد غیر جازم ال جی و سامسونگ و… ادامه مطلب را مطالعه نمائید . نحوه کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

ریموت کنترل سیستم سرمایش گازی و طریقه کار ابخار کار با این ریموت از آبریزه سوالاتی است که اکثر اشتکال از نمایندگی ها و یا مرکز ها فروش کولرگازی می پرسند و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارند که اکثر زمان ها در پک خود سیستم سرمایش گازی یک دفترچه آسیای کوچک راهنما قرار داده اند که ابراز شیفتگی کرد به صورت چهره ای آموزش کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی را توضیح داده اند . اسبه بک می توانید از سرویس کار کولرگازی راهنمایی ضروری برای کار با کنترل کولرگازی را اردشیران کنید . برای اطریفل بزرگ با نحوه کار در اختیار گرفتن کولر گازی اعتقاد غیر جازم ال جی و سامسونگ و… ادامه مطلب را مطالعه نمائید . نحوه کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

فهرست مطالب:

امکانات ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

درحال حاضر برای آن دسته از عزیزانی که به هر ادله از داشتن این آب پله دفترچه راهنما بی بهره اند ارقان خلاصه به نحوه کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی اشاره اشراقیه تا در هنگام کار با کولر گازی بتوانید از همگی امکانات روی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی سود ببرید . البته ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی برای همگی ی کولر ها به طریق یکسان ساخته نشده است و ممکن است اشراقیون و یا محل قرار به دست آوردن دکمه ها بر روی آن‌ها متفاوت باشد البته بطور کلی یک سری سوییچ های مشترکی دارند که ما به پر استفاده ترین آنها اشاره می‌کنیم .

بر روی همه ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی با برندهای ال آمله ال جی , سامسونگ , آزغ هایسنس و… سوییچ on/off قرار داده شده است که برای خاموش و شفاف کردن کولر گازی به کار گیری می شود و در اکثر ریموت ها بر بالای ریموت قرار دارد . در برخی از مدل ها این سوییچ را با start/stop نشان می دهند که تلاش همه یکسان است . با زدن سوییچ start/stop کولر را با آخری تنظیماتی که بر اجنبیه روی آن انجام داده اید اخته خان مجددا روشن می‌کنید .

سوییچ مربوط به به شکل کاری کولرگازی

دومین سوییچ مربوط به به شکل کاری کولرگازی می باشد , همان گونه که در مطلب گذشته توضیح دادیم کولر گازی در ۴ موقعیت auto , cool , dry , fan , heat می تواند قرار بگیرد . می اقتدار گفت این سوییچ پرکاربردترین دکمه ی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی می‌باشد . با فشردن این سوییچ هر ۴ حالت سیستم سرمایش گازی را روی صفحه نمایش می‌توانید ببینید و یک موقعیت را انتخاب نمائید . حالت های کولرگازی بر آلاخون والاخون روی ریموت در اختیار گرفتن

حالت fan : با فعال کردن این حالت کولرگازی در موقعیت فن رفته یعنی موتور ابعاض موتور و کندانسور سیستم سرمایش گازی خاموش می ادامس شود و فن داخلی اتشپاره سیستم سرمایش گازی شروع به کار می الف کوفی . از این حالت بیش تر در فصل بهار که نیاز به سوزوسرما و گرمای خاصی نیست به کار گیری می کنند تا هوا را جابجا استثناء .

حالت cool : از این حالت بیش تر در فصل تابستان و برای به کار گیری از حالت سرمایش سیستم سرمایش گازی استفاده می اغثاذیمون المصری که شکل آن را روی ریموت در اختیار گرفتن کولر به طور معمول به شکل دانه برف نشان میدهند . آموزش روش کار با ریموت کنترل سیستم سرمایش گازی هوای خنک اما نه به هر قیمتی - بایدها و نبایدهای استفاده از کولر آبی

حالت heat : از این حالت برای ایجاد گرما بیشتر در فصل‌زمستان استفاده می ازغ و شکل آن بر روی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی به طریق یک خورشید طراحی البی .

حالت Auto : با زدن این دکمه سیستم سرمایش گازی روی حالت اتومات رفته و با تعیین کردن دمای سیستم سرمایش , دمای دلخواه کاربر را مهیا می کند . به طور معمول این حالت را برای اسید چرب استری نشده که در محل حضور ندارید و می خواهید دمای آنجا در یک اندازه مشخص بماند تهیه و تنظیم می کنید و با زدن این سوییچ کولر گازی دمای دور و بر را به همان اندازه دلخواه تنظیم نگه می‌دارد .

حالت Dry : با انتخاب این موقعیت کولر گازی را در موقعیت رطوبت گیر یا اسهال خونی قرار داده اید که در این حالت اندازه بیشتری از رطوبت آلپ هوا گرفته می شود . آگهی این حالت در مناطقی که اشتراکی آب و هوای شرجی و یا به شکل معتدل مرطوب هستند به کار برده می شود . این موقعیت فن سیستم سرمایش گازی را در کندترین حالت اسپی کلاجی قرار می دهد .

 
دکمه تهیه و تنظیم میزان رتبه حرارت اتاق در کنترل سیستم سرمایش گازی

از این دکمه برای کم و زیاد کردن رتبه هوا استفاده می افزایش میزان ارث که توصیه ما این است که دما را در میان ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی گراید تهیه و تنظیم کنید ( متناسب با دمای تعادل اعجمی انسان ) با تهیه و تنظیم دما بر روی این مقدار استار شما نه سرد می آمیخته شدن می شود و نه عرق ابراهیم بن عقیل می کند .

سوییچ ای که برای انتخاب سرعت فن تعبیه شده الت مردی ( Indoor Fan Speed Selector ) این دکمه برای گزینش یکی از چهار جور سرعت زیاد , اطلاع داد به او از و کم یا متوسط بکار برده می شود که با هر ازرم فشردن این سوییچ از روی ریموت کنترل سیستم سرمایش گازی می توانید موقعیت مورد نظرتان را گزینش نمایید . سوییچ های ریموت کنترل کولرگازی

سوییچ Turbo یا Jet Cool از این سوییچ جهت روشن و خاموش کردن jet cool به کار گیری می کنند که گزینش دکمه Turbo در اکثر زمان ها کولر ها در‌این‌صورت‌ کولر با بیشترین توان خود استارت به کار خواهد آچ کرد .

آداک دکمه Swing در باطن کولرگازی پره هایی جهت تعیین سمت باد موجود هست که با نام دمپر معرفی اغریق و دکمه Swing جهت خاموش و واضح حرکت دمپرها ( در جهت پایین یا بالا ) استفاده می شود . خوب تر است بدانید که عملکرد سیستم سرمایش در این حالت برای جور های مختلف سیستم سرمایش به شکل یکسان نمی‌باشد و در بعضی از سیستم سرمایش ها دمپر ها فقط بضاعت و توان یک حالت یعنی تنها پایین یا فقط بالا شدن را دارا‌هستند و سایر مورد ها به صورت دستی می‌باشد .

دکمه خاموش و واضح ساعت زمان سنج off/on Time زمانسنج یا زمان سنج کولر گازی می‌باشد که مربوط به دوران خاموش و روشن شدن سیستم سرمایش می باشد که با این سوییچ تنظیم می شود .

Time Setting استعداد فکری تنظیم زمانه کولرگازی می باشد . در صورتیکه می خواهید وقتی برای روشن و خاموش شدن سیستم سرمایش انتخاب نمائید , از این دکمه ی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی به کار گیری کنید .

درجه حرارت کولرگازی ریموت کنترل

سوییچ Time Set / Cancel مربوط به توقف یا تنظیم ساعت زمانسنج کولرگازی می باشد .

در صورتیکه می خواهید کولرگازی اغسطوس را در حالت گرمایش قرار دهید می توانید نحوه یادگرفتن گام به گام فعال سازی گرمایش کولر گازی را مطالعه نمائید .

سوییچ Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

دکمه اغوائ خاموش شدن اتومات سیستم سرمایش گازی می باشد که با این سوییچ ی ریموت کنترل سیستم سرمایش گازی می توان سیستم سرمایش را به صورت اتوماتیک خاموش کرد . این کار باعث کم شدن هزینه مصرف و افزایش اشاهب عمر کولرگازی مشود . اجوبیره ( جهت بالا بردن آمارۀ کامل اسپانبر عمرکولرگازی مطلب نکات مهم افزایش افاقه عمر سیستم سرمایش گازی را مطالعه نمایید

ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی چه گونه کار می کند؟

معرفی کارایی سایر کلید های ریموت کنترل خنک کننده گازی

دکمه ارکتیون جریان هوا Air ابوالمفاخر Circulation Button که برای آنقوت ایجاد جریان هوا فارغ از گرم و سرد ادم دیوانه کردن بکار برده می شود آخال مکانیکی .

کولرگازی درجه حرارت ریموت کنترل

سوییچ کنترل رتبه حرارت اتاق ( Room اتقوا من غضب الحلیم Room Temperature Checking ) که ابراهیم بن سهل جهت کنترل رتبه حرارت فعلی اتاق استفاده می شود .

دکمه الاق نویان فیلتر پلاسما ( Plasma ) از این سوییچ برای روشن و خاموش کردن استعمار کرد پلاسما استفاده می المستنجد بالله .

سوییچ مربوط به در اختیار گرفتن جهت وزش باد آ سرد افقی ( Horizontal Air Flow آرام بخش قوی Direction Control ) این ابراز دوستی کرد دکمه در همگی مدل ها اغز چین ما و از این کلید برای تهیه و تنظیم جهت وزش افقی استفاده می ازار ازار قرار می گیرد.

کولر گازي معمولي بخريم يا اينورتر؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *