طریقه لوله کشی ماشین لباسشویی

امروزه با توده و مدل شدن زندگی‌ها به باطن یک سوئیت کوچک و با ترقی تکنولوژی ساخت ماشین‌های لباسشویی این وسیله تحت عنوان یکی‌از وسایل آشپرخانه تلقی می شود و در اکثری از خانه‌ها و آپارتمان‌ها می بایست در حین لوله‌کشی ساختمان فضایی برای اتومبیل لباسشویی در حیث گرفته شود . ولی این در تمامی جا راست گو نیست و در بعضا از خانه‌ها بزرگتر فضایی خاص اتومبیل لباسشویی پباده سازی میشود و اتومبیل لباسشویی درین اطراف تعبیه می شود .

درهرصورت برای لوله‌کشی خودرو لباسشویی می بایست مهندس و طراح تاسیسات ساختمان از قبلی به اجراکننده تاسیسات مکان نصب خودرو لباسشویی را برای تعبیه و اجرای لوله‌کشی آب گرم و سرد و لوله‌کشی فاضلاب گوشزد کند . لوله کشی خدمات فلاش تانک توحید مرکز تهران

لوله‌کشی فاضلاب اتومبیل لباسشویی

مطابق با نقشه تاسیسات ساختمان هر منطقه‌ای که برای تعبیه اتومبیل لباسشویی در حیث گرفته می گردد می بایست یک مسیر فاضلاب جداگانه داشته باشد . برای این مراد مجریان تاسیسات خانگی با در لحاظ تصاحب کردن این قضیه لوله فاضلاب را صحیح در مکانی که قرار است خودرو لباسشویی عمل شود اجرا می نمایند .

لوله‌کشی فاضلاب اتومبیل لباسشویی نیز می تواند بصورت کف خواب و نیز بصورت پایین سقفی اجرا شود و صرفا می بایست مواقعی درین اجرا رعایت شود .

معمولا قطر لوله فاضلاب خودرو لباسشویی ۴۵ در حیث گرفته می شود . این لوله بایستی بصورت استاندارد ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متر از کف زمین فراتر باشد . در هنگام اجرا چه بصورت ذیل سقفی و چه بصورت کف خواب اجراکننده می بایست میزان ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متری طول لوله فاضلاب را از کف در لحاظ بگیرید . یعنی میزان کف سازی و یا این که میزان ضخامت سقف می بایست در‌این محاسبه این اندازه بیشتر شود .

لوله فاضلاب خودرو لباسشویی بایستی به لوله کلیدی فاضلاب سوق‌دهی شود و شیب معلوم و استاندارد ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متری را در مسیر خویش رعایت نماید . معمولا در صورتی اتومبیل لباسشویی در آشپرخانه پیش‌بینی شود لوله فاضلاب خودرو لباسشویی و اتومبیل ظرفشویی در صورت در لحاظ گرفته شدن و گاها لوله کف شور و سینگ با نیز به یک رایزر سوق‌دهی و این رایزر به رایزر مهم آب فاضلاب را انتقال می دهد .

در سود طول لوله فاضلاب خودرو لباسشویی ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متر و قطر لوله همواره ۴۵ در لحاظ گرفته بایستی بشود .

نکته مهمی که می بایست در لوله‌کشی فاضلاب خودرو لباسشویی مورد دقت قرار گیرد پباده سازی ونت و یا این که هواکش برای لوله فاضلاب خودرو لباسشویی است . معمولا اتومبیل لباسشویی اعم از مصرفی‌های ساختمان است که به دلیل انباشت آب و این که با لباس‌های آلوده و کثیف راز و فعالیت دارااست زود عطر میگیرد و در صورتی ونت در مسیر آن پباده سازی نشود این رایحه وارد ساختمان می‌گردد و سبب اذیت و آزار ساکنین میشود . خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی منطقه تهران

لوله روی خروجی فاضلاب لوله ۴۵ ونت است

در‌صورتی‌که در آشپرخانه جایی برای خودرو لباسشویی در لحاظ گرفته نشده بود چه کنیم؟
معمولا در پباده سازی لوله‌کشی فاضلاب ساختمان‌های نو خودرو لباسشویی حتما به همراه اتومبیل ظرفشویی جایی در ساختمان برای خویش دارا‌هستند . البته در‌حالتی که منزل قدیمی‌تر باشد قابلیت داراست که اختلال کمبود رویه فاضلاب برای لباسشویی وجود داشته باشد .

خوشبختانه امروزه راه‌حل این عمل مضاعف معمولی شده‌است و نیازی به تخریب و تولید مسیر غیروابسته فاضلاب نیست . فقط کافی است شما مکان نصب اتومبیل لباسشویی را در حوالی سینک ظرفشویی پیش‌بینی نمایید و از سیفون‌های تعدادی منظوره استعمال فرمائید .

این سیفون‌ها دو تا تعدادی راه و روش محل ورود آب دارا‌هستند که به راحتی می توانید لوله خرطومی فاضلاب اتومبیل لباسشویی را نیز به‌این سیفون‌ها اتصال دهید .

لوله‌کشی آب گرم و سرد خودرو لباسشویی

اجرا کننده تاسیسات در هنگام اجرای لوله‌کشی ساختمان و صحیح بر روی لوله فاضلاب خودرو لباسشویی در هر مکانی که باشد یک انشعاب آب سرد و گرم تعبیه مینماید . در لوله‌کشی ۵ لایه به روش کلکتوری معمولا بصورت جداازهم انشعابی برای خودرو لباسشویی و اتومبیل ظرفشویی چشم می شود .

این‌که برای هر دو یک انشعاب گرفته میگردد بدین استدلال است که کمتر رخداد میفتد که کشی همزمان این دو را فعال سازی نماید و درضمن حجم آب تخلیه بسیار نیست .

لوله‌کشی آب گرم و سرد خودرو لباسشویی معمولا همانند بقیه لوله‌ها و با قطر همگانی ۱۶ در لوله‌های ۵ لایه چشم میشود و طول نصب شیرآلات خودرو لباسشویی از کف حدود ۵۵ تا ۶۰ سانتی‌متر در حیث می بایست گرفته شود .

با این استاندارد هنگامی لوله‌های آب گرم و سرد را بر روی لوله فاضلاب در حیث میگیرید نسبتاً این لوله‌ها می بایست در طول ۵ تا ۱۰ سانتی‌متری روی سه راهی فاضلاب خودرو لباسشویی نصب شود .

درصورتی که لوله‌کشی آب گرم و سرد برای اتومبیل لباسشویی انجام نشده باشد چه کنیم؟

دراین‌صورت نیز به دو روش میتوانید خلل خویش را حل نمایید . او‌لین منش این است که با اجرای لوله‌کشی ۵ لایه یا این که هر مدل لوله‌کشی دیگر یک انشعاب روی فعالیت برای اتومبیل لباسشویی بگیرید و یا این که به وسیله شیلنگ‌های منحصر پکیج در شرایطی که که انشعاب آبی رنگ در حوالی داشته باشید انشعاب اتومبیل لباسشویی گرفته شود .

محل ورود آب خودرو لباسشویی

معمولا بعد از این‌که اتومبیل لباسشویی را در محل متبوع بصورت مرحله استقرار دادید و از گذشته لوله فاضلاب , لوله آب گرم و سرد و پریز برق را برای آن پیش‌بینی کردید نوبت به اتصال آب خودرو لباسشویی می رسد . چاه بازکنی سرچشمه

هر اتومبیل لباسشویی یک محل ورود آب سرد و یک محل ورود آب گرم داراست . محل ورود آب سرد با رنگی آبی‌رنگ و یا این که بعضی سپید معین شده و محل ورود آب گرم با رنگ قرمز‌رنگ و یا این که نارنجی رنگ معلوم شده‌است .

بعضا از ماشین‌های لباسشویی دارنده شیلنگ منحصر می باشند و بعضی می بایست بوسیله لوله‌کشی و یا این که اتصال شیلنگ‌های پیسوار به کانال آب وصل شوند .

پیشین از این‌که شیلنگ‌های اتومبیل لباسشویی را نصب نمایید می بایست دوتا شیر پیسوار به جای لوله‌های آب سرد و گرم متصل نمایید و بعد لوله‌های خودرو لباسشویی را از یک رمز به‌این شیرهای پیسوار و از سوی دیگر به محل ورود خودرو لباسشویی نصب فرمائید . بعضی از ماشین‌های لباسشویی خودشان هم شیر محل ورود دارا‌هستند .

شیلنگ خودرو لباسشویی معمولا دارنده خصوصی و اورینگ‌دار است و نیازی به تفلون ندارد البته با این حال بررسی نمایید در صورت کمبود اورینگ بایستی تفلون شوند . حتما توجه فرمائید که آب سرد و گرم را صحیح در جای خویش نصب نمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *