پتنت جدید ایرباس , هواپیما را به یک یدک کش هوایی تبدیل می کند

مدیر پرواز در خطوط هوایی تجاری فعلا یک مراحل ایراد ساز و لبریز دردسری است البته به لحاظ میرسد که طراحان هواپیما قصد کرده اند که‌این تجربه را چه بسا طاقت فرسا خیس نمایند . اخرین پتنت ( patent ) تولید کننده ایرباس بعداز آنکه در ۲۰۱۳ سفارش شده بود روز گذشته موافقت طومار خویش را امضا شده روءیت کرد . انگیزه یک کابین مدولار پیشنهادی است که مسافران گذشته از وصال هواپیما میتوانند در آن بنشینند و هواپیما گذشته از آنکه اتاقک برداشته شود به کابین متصل شود . کاهش زمان فراهم سازی هواپیما برای پرواز , یک حادثه خوشایند برای خطوط هوایی و یک نگرانی برای مردمی به وجود می‌آورد که در کیلومتر ها بالای افق دل خویش را تنها به ساختار فلزی این هواپیما ها خوش کرده اند . خودرو بر

این پتنت یک کابین قابل حمل را نشان می‌دهد که بخش بالایی بدنه هواپیما را به یک کاغذ مسطح وصل نموده است . این طبقه و بخش بالایی بدنه هواپیما روی نیز صورت یک کابین را صحیح می نمایند . این نوآوری نشان می‌دهد که‌این کابین بهبود یافته میتواند برای حمل و نقل خوبتر مسافر , چمدان ها و یا این که ترکیبی از آنها به کارگیری گردد . درین نوع ایرباس , بدنه هواپیما تبدیل به یک کامیون یا این که مهلک می شود . در حالی که مسافران پرواز معمولا لبریز استرس میباشند احتمال دارد قرار به دست آوردن یک کابین به نظیر لگو میان دو بال و پر پرنده تسکینی برای آنان نخواهد بود و بر عکس برای خطوط هوایی تجاری , انباشتن مردمان در کنار نیز به خواسته صرفه جویی در محیط و مسلما درآمد بیشتر خالی از لطف نیست .

شرکت زودیاک سیتس فرنس ( Zodiac Seats France ) که یک کدام از غولهای صنعت هوایی باسابقه طولانی در ساخت صندلی هواپیما است در اوایل سال جاری یک آرایش و پیرایش جهنمی از صندلی نصیب مسافران به نمایش گذاشت . که ظاهرا فضای داخلی کلاس اکونومی با برگرداندن صندلی های میانه به طرفین مسافران را چهره به چهره یکدیگر قرار می دهند و آن‌ها مجبورند دیده در دیدگاه مسافران دیگر باشند در حالیکه فضای کافی برای نشستن راحت با صندلی های همسایه هم نیست .

خوشبختانه تمام این برنامه فعلا در سطح ثبت ابداع است و هیچ تضمینی نیست که که به یک هواپیمای حقیقی و واقعی در معاش تبدیل شود . البته شما هم این را مطمئن باشید که خیلی از شرکت های صنعت هوانوردی زیرا ایرباس و بوئینگ ممکن است در درحال حاضر طرح ریزی برای فرآیند بعدی هم می‌باشند ممکن است چه بسا بدشان نیاید که بتوانند صندلی های تاشویی قرار دهند که بعداز نشستن مسافر آن ها را تا کرده بسته بندی نمایند و با انباشته کردن آن‌ها فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند . فعلا جای نگرانی نیست!

تعداد یدک کش در بندر شهید رجایی به ۱۰ فروند ارتقا یافت

خبر اقتصادی – فرهمند پسران از الحاق یدک کش ( هانی ۳ ( با توان ۳۲۰۰ اسب بخار و توان پهلودهی کشتی های بزرگ اقیانوس پیما به ناوگان دریایی بندر شهید رجایی خبر اعطا کرد . یدک کش مطمئن خودرو

به نقل از مهر , او درپی اعلام‌کرد : این شناور خدماتی به مراد تسریع هرچه بیشتر عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی ها , خودداری از تاخیر در لنگرگاه , بهبود سرویس ها ارایه شده به مشتریان و ارتقا منفعت وری بندر به سرویس گرفته شده‌است .

به گفته پسران , این یدک کش توان سرویس ها دهی به همه کشتی های کانتینری , فله بر و نفتی را دارااست .

او اذعان کرد : با بیش تر شدن این شناور خدماتی , تعداد یدک کش های وسیع ترین بندر تجاری سرزمین از ۹ فروند به ۱۰ فروند ارتقا یافت .

مدیر سازمان کارها دریایی سازمان کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از توانمندی ها و خصوصیت های مختص یدک کش هانی ۳ کلام به بین آورد و اظهار داشت : این یدک کش دارنده دو موتور با همه امکانات ناوبری است . همینطور کمپانی در عملیات متعدد اطفاء آتش شناورهای دریایی و کاوش و نجات در حالت اعلام نیاز و اضطرار اعم از کاربردهای این شناور خدماتی است .

برخورد یدک کش ژاپنی با ناوشکن آمریکایی

نیروی دریایی ایالات متحده روز شنبه بیان کرد : یک یدک کش ژاپنی به ناوشکن «یو اس اس بنفولد» آمریکا ایالات متحده در آبهای ژاپن برخورد کرد .

ناوگان هفتم ایالات متحده در بیانیه ای اعلام‌کرد : هیچ شخصی در‌این واقعه زخم ندیده البته ‘ بنفولد ‘ زیان کوچکی برداشته است به گونه ای که بدنه آن در گیر خراش هایی شده‌است . خودروبر

این بیانیه افزود : یک کشتی دیگر یدک کش ژاپنی را برای بردن به بندر یوکوسوکا بکسل نموده است .

این نو ترین مورد از تصادف ناوهای آمریکایی در آسیاست . سازه براعلام رسانه ها , این تصادف در جریان رزمایشی در آبهای ژاپن صورت اعطا کرد .

نیروی دریایی ایالات متحده ماه سرازیر اظهار‌کرد که اصلاحاتی را با انگیزه احیای مهارت های شالوده ای دریانوردی انجام میدهد . این طرح بعد از آن اعلام شد که تعدادی مورد تصادف ناوهای آمریکایی نشان بخشید که ملوانان یادگرفتن کافی ندیده بودند یا این که در گیر خستگی ناشی از کار مفرط شده بودند .

ناو ‘ فیتزجرالد ‘ در ماه ژوئن در اطراف سواحل ژاپن و ناو «جان اس . مک کین» ماه اوت در طول نزدیک شدن به سنگاپور تصادف کردند . این دو تصادف در مجموع به مرگ هفده ملوان آمریکایی سبب ساز شد .

همدان یدک کش تیتر کلانشهر/ محل ورود های شهر توقع گردشگران را نمی کشند

همگی ساله و علی الخصوص در شروع روزها ورود گردشگران به استان , نازیبا بودن محل ورود های شهر به مسولین ذی‌ربط گوشزد می شود ولی گویی گوش شنوایی درین دربین نیست و این تکرار مکررات فقط خودکار زدن های خبرنگاران و وعده های مسئولین را به همراه داراست .
به نقل از کانال آگهی راه و روش دانا ; به گزارش نافع , اولیه فضای هر شهر که به مثابه آینه ای از تمام تراز شهر به اکانت میاید , محل ورود آن است ; محل ورود یک شهر تصویر فرضی از شهر را برای مسافران و گردشگران فراهم میسازد و این تصویر در بها گذاری مخاطب بر کیفیت محیطی بطن شهر و پیش داوری های آنان دوچندان اثر گذار است . کرایه جرثقیل

سالیان به دور , حد و مرزشهرها توسط دروازه های کلیدی شهر مشخص و معلوم میشد که‌این دروازه ها همواره از کیفیت فضایی بالایی برخوردار بودند و جز خصوصیت های بارز یک شهر محسوب می شدند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *