چرا پرتاب باد کولر گازی اینجانب بعداز مدتی به کار گیری کم شده است؟ پس از مدتی به کار گیری از کولر گازی حس میکنم چیزی نظیر دوده و لکه سیاه از کولر گازی خارج میآید آیا این طبیعیه ؟ سرویسکار کولر گازی در تهران
این ها سوالاتی میباشند که واسه بیشتر اشخاص که از کولر گازی در خانه خویش به کارگیری مینمایند پیش میآید . تعمیرات کولر گازی مشهد
در مقاله ذیل ما به عوارض بهوجود داخل شدن این مشکلات اشاره کرده آنگاه منش درحال حاضر هایی را برای حل این دسته مشکلات معرفی میکنیم .
فهرست مطالب:
روش کار کولر گازی؟
کار اساسی کولر گازی این میباشد که هوای محیط را از روی کویل های خویش عبور دهد تا بتواند بهوسیله سیکل سرمایی خویش آن را خنک نماید و این هوا را تا یک دست شدن خنکی آن همیشه در خال گردش نگه داراست اسپیلت این کار را بهوسیله یک حرفه بلور یا این که یک پروانه استوانهای صورت که درون پنل داخلی قرارگرفته است انجام می دهد کهاین قطعه به همراه موتور خویش وظیفه داراست تا همیشه هوا را چرخانده و خنک نماید
برهان کم شدن پرتاب باد کولر گازی و خارج امدن چیزی مانند لکه سیاه از ان چیست؟
در صورتی اسپلیت مورد به کار گیری شما به اشپزخانه نزدیک باشد هیچ بعید نیست که آن گاه یه زمان متوجه خارج داخل شدن چیزی مانند دوده و لکه سیاه از آن و همینطور کم شدن اقتدار پرتاب باد از ان گردید .
چون هوای گردش دادهشده روی حرفه و کویل دربردارنده ذرات چربی بوده که منجر میگردد این چربیها مثل تصویر پایین به رشته چسبیده و گردوخاک ر ا به خویش جذب نماید و بعداز مدتی کهاین چربیها سنگین وزن شد و علاوه بر مسدود کردن پرههای رشته و کم شدن پرتاب باد کندهشده و بِه خارج پرتاب شود که حالتی مشابه به ذرات دوده سیاه یا این که چربی داراست
اگر چه وقت یکبار بایستی کولر گازی خویش را خدمت کنم؟
ولی یکی دیگر از مشکلاتی کهاین ذرات و جرمها برای کولر گاز بهوجود میآورد این است که ذرات محفظههای باریک رشته را بسته و اذن پرتاب باد را به کولرگازی نمیدهند که در طی تعدادی سال به کارگیری مطمئناً متوجه ضعیف شدن پرتاب باد کولرگازی خواهید شد و همین فرمان منجر به نیز تناول کردن سیکل سرمایش کولر شده و در زمان طولانی مطمئناً به کولرگازی زخم می رساند و هزینه تعمیر آن یکسری قریه برابر خواهد کرد پس سفارش می شود که هرساله یا این که حداکثر هر ۲ سال یکبار نسبت به خدمت کولرگازی خویش مبادرت فرمائید
از دربین بردن اختلال پرتاب لکه سیاه ( مانند دوده ) از کولر گازی به چه نحوی است؟
ولی شما برای برطرف کردن این ایراد می بایست فریم رویی پنل داخلی را بازکنید تا بتوانید به حرفه دسترسی داشته و با استعمال از یک مسواک یا این که برس کوچک حرفه داخلی را تمییز نمائید ولی حتماً قبلی از انجام این کار برق کولر را جدا فرمائید و مطمئن گردید به پرههای رشته آسیبی نمیرسانید در صورت شکسته شدن این پرها حرفه از بالانس خارجشده و منجر لرزش و ایجاد صدای شدید خواهد شد که در زمان طولانی صدمات دور از شوخی به کولرگازی وارد می کند
البته درصورتی که شما یک تعمیرکار میباشید شایسته ترین و اصولی ترین رویکرد مفتوح کردن بدون نقص فریم و خارج کشیدن حرفه بلور است تا بتوانید با یک دستگاه کارواش تماما حرفه را شسته وتمیز فرمائید و مجدد جا بزنید پمپ کولر آبی را تا چه اندازه می شناسید؟
ارور کولر گازی جنرال بانه ای
کولر گازی جنرال که از روش راههای غیرقانونی و نصفه رسمی وارد مرز و بوم میشوند دارنده نام های مختلف هستند نظیر جنرال اس اچ , جنرال سی اچ , همه دارنده یک پیروزی الکترونیک میباشند و ارورها و خطاهای یکسانی داراهستند
E2 – این نادرست اختلال در سنسور محیطی کولر میباشد – فساد سنسور محیطی کولر اندازه مقاومت سنسور سنجیده شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
E3 – غلط در سنسور پایپ – سنسور متصل به اوپراتور – اندازه اهم سنسور پایپ بررسی شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
E4 – غلط در یونیت بیرونی ( OUTDOORUNIT ) بررسی سنسور پایپ و ردوبدل آن
E5 – غلط نقص در رشته بلوور داخلی میباشد – اندازه اهم حرفه بلوور بررسی شود – سوختگی حرفه بلوور – فساد موفقیت الکترونیک – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
E7 – خلل در کابل های ارتباطی در بین دو یونیت باطن و بیرون هست – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید راهنمای خرید کولر گازی امسال
E8 – خلل در میزان دمای بالا کندانسور ( دیفراست ) است – فساد کندانسور دیفراست – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
DF – یخ زدایی و یا این که دیفراست – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
ارورهای کولرگازی اسپیلت جنرال گلد برعکس کولرهای دیگر جنرال مثل لبخندی میباشد
F9 – خطای سنسور محیطی میباشد – فساد سنسور محیطی دستگاه میزان مقاومت سنسور محیطی محاسبه شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
F8 – خطای سنسور پایپ است – سنسور متصل به اوپراتور – میزان اهم سنسور پایپ محاسبه شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
F7 – خطای دیفراست میباشد – فساد دیفراست اندازه اهم سنجیده شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
وقتی که تصویر حرفه موتور بر روی نمایشگر نشان داده نمیشود یعنی اینکه هوای اتاق سرد است
ارور کولر گازی دو تیکه جنرال
کد غلط F1 – خطای حفظ کننده فازها هست – سوختگی نگهدارنده – فساد پیروزی مهم – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
کد نادرست F2 – این خطای حافظ فازها است – سوختگی حافظ فازها – فساد پیروزی مهم – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید
کد غلط F3 – ایراد غلط از نگهدارنده ولتاژ بسیار میباشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را انقطاع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید