بهره‌برداری سایت بازیافت نخاله های ساختمانی در کرمانشاه

مرصاد نیوز : با حضور مسئولان استانی , وبسایت بازیافت نخاله های ساختمانی در شهر کرمانشاه بهره‌برداری شد . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران مصالح قابل بازیافت نخاله ساختمانی برای ساخت بتن

به نقل از خبر نگار مرصاد , با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهر‌دار و هم فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و همینطور بعضی دیگر از مسئولان و مدیران , پیش از ظهر سه‌شنبه , وب سایت بازیافت نخاله های ساختمانی در بلوار ظفر کرمانشاه بهره‌برداری و به افتتاح رسید .

شهر‌دار کرمانشاه درین مراسم , اظهار داشت : برای ساخت این تارنما , بیشتراز ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده‌است .

قول قربانی با اشاره به این که این تارنما , بضاعت بازیافت بیش تر از یک میلیون بدن نخاله های ساختمان در سال را دارااست , اعلام‌کرد : این تارنما بوسیله کمپانی بازیافت استان و هم مشارک شهرداری کرمانشاه ساخته شده است .

او انگیزه از تولید این تارنما بازیافت را دوری از آلودگی های ناشی از تخریب و ساخت و سازها در شهر کرمانشاه تیتر کرد و افزود : نگهداری زیبایی شهر , پرهیز از فعالیت تحمیلی خردسال ها , پرهیز از آلودگی های ناشی از پسماندهای شهری در محیط زیست و هم ساخت و بازیافت مصالح ساختمانی همانند خشت , سیمان و مصالح مورد هم برای زیرساخت جاده ها , از هدف ها این طرح است .

انتخاب تکلیف نخاله های ساختمانی در غرب پایتخت

در بیست و یکمین گرد هم آیی شورای طرح ریزی و توسعه و گسترش استان تهران مقرر شد تا درخصوص تسطیح گودی هایی كه نخاله های ساختمانی در آنان تخلیه میگردند , تصمیم گیری شود .

به نقل از پايگاه آگهی اداره رئیس و طرح ریزی استان تهران , صبح روز جاری , بيست و يكمين گرد هم آیی شورای برنامه ريزی و گسترش استان تهران مشترك با كميته برنامه ريزی شهرستان شهريار , به رياست ( محمد حسین مقيمی ( استاندار تهران , دبیری ( نعمت الله ترکی ( مدیریت اداره رئیس و طرح ریزی استان تهران و باحضور امامی امين نائب رئیس هماهنگی کارها اقتصادی , تواهن نائب رئیس هماهنگی کارها عمرانی , فرمان‌دار شهريار و عده ای از مديران و رئیس ها دستگاه های اجرايی استان در محل تالار جلسات فرمانداری اين شهرستان برگزار شد . دپوی خاک کشاورزی از نخاله های ساختمانی جدا شود

در بیست و یکمین نشست شورای طرح ریزی و گسترش استان تهران :

*استاندار تهران مطرح کرد : از سال ۹۷ مبنای عمل شورای طرح ریزی مدرک بسط استان است

*تمامی مصوبات شورای طرح ریزی حتمأ اجرایی و عملیاتی می‌شوند .

*تصمیمات شورای طرح ریزی مبنای ترقی و گسترش استان تهران در چهارسال آتی خواهد بود .

*مصوبات این شورا مورد رصد و پیگیری همیشگی قرار میگیرند .

*مدیران شهرستانی از مطرح كردن مساله و مشكلات شهرستان نترسند و با شهامت ایده ها خویش را مطرح كنند و بدانند كه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

*از اولِ سال آتی مبنای كار شورای طرح ریزی و توسعه و گسترش استان , سندتوسعه استان و شهرستان خواهد بود .

در‌پی مشكلات مرتبط با کارداران آلاینده در مرحله شهرستان شهریار بوسیله مدیركل اداره حفاظت محیط زیست استان مطرح شد .

كلانتری از آشغال سوزی , استقرارمعادن شن و ماسه , ترافیك جانور در مسیر شهریار به تهران و نیروگاه شهرستان فردیس در استان البرز را بیشتر ترین عامل ها آلاینده در شهریار برشمرد .

همینطور در لبه بررسی این مشكل , بختیاری مدیرعامل شركت آب ناحیه ای تهران از تخلیه نخاله های ساختمانی در شن چال های شهریار و آلوده و کثیف شدن سفره های آب زیرزمینی انتقاد كرد و خواهان گزینش تكلیف این قضیه شد .

پیرو تواهن نائب رئیس عمرانی استانداری تهران با اشاره به مشكل دفن آشغال بوسیله شركت مدیر پسماند متشكل از ١٨شهرداری بومی در غرب استان تهران افزود : به زودی كارهای مقدماتی راجع‌به فراخوان برای جذب سرمایه گذار برای تولید آشغال سوزی و احداث نیروگاه برق از محل آشغال سوزی مبادرت میكنیم .

تواهن پیرو افزود : طبق ضابطه می بایست از ٢٠٠هكتار زمینی كه برای مركز رئیس پسماند در اختر آباد تخصیص داده شده , یكصد هكتار به فضای سبز اختصاص داده می‌شد و ولی شهرداری های ذیربط درین ارتباط عهد همكاری داده اند . حمل نخاله ساختمانی

تواهن ادامه اعطا کرد : دعوا سوق دهی معادن شن و ماسه بزودی در او‌لین شورای معادن استان مطرح و درخصوص تسطیح گودی هایی كه نخاله های ساختمانی در آن‌ها تخلیه می گردند , تصمیم گیری خواهد شد .

نائب رئیس کارها عمرانی استانداری تهران محدودیت عمق برداشت از معادن را طبق ضابطه ٢٥متر دانست .

*در ادامه به سوی ارتقا و بسط سرانه فضای سبز در شهرستان شهریار كیانی مدیركل منابع ارگانیک استان تهران برای رویا رویی با مشكل ریزگردها خواستار تخصیص ٦میلیارد تومان اعتبار برای كاشت نهال در ١١٠٠هكتار زمین شد .

*در كارگروه اقتصادی تولید شهرك صنفی به مراد هدایت اصناف مزاحم در تراز شهرستان شهریار در زمینی به مساحت ١٠٨هكتار در شاهدشهر , با تصمیم جوارح به ثبت رسید .

*مقرر شد , مشكلات مرتبط با احداث پست برق ٦٣كیلو ولتی این شهرك و همینطور ساخت پست ١٠٠كیلو ولتی برق در شهر صفادشت ملارد ظرف برهه زمانی هجده ماه به بهره‌برداری رسیده و در اختیار درخواست کنندگان قرار گیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *