مزایای استفاده از بازیافت نخاله های ساختمانی در ساخت بتن

به کار گیری از بازیافت نخاله های ساختمانی در ساخت و ساخت بتن دارنده مزیت های اکثری است که در‌این پست به بعضا از آن ها اشاره میکنیم .
به کار گیری از این مواد در بتن قادر است در محافظت منابع ارگانیک و محیط زیست نقش موثری داشته باشد . از آنجایی که به کار گیری از بتن روز آپ تو دیت در اکنون ارتقا است , در فیض با بازیافت پسماندهای ساختمانی , می توان میزان متعددی از این پسماند ها را در ساخت بتن مورد به کارگیری قرار بخشید . از این رو می توان با این فعالیت به محافظت محیط زیست کم کرد .  حمل نخاله ساختمانی شرق تهران
بازیافت نخاله ها و پسماند های ساختمانی و استعمال از آنان در ساخت بتن که در واقع یک کدام از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است , میتواند تاثیر به سزایی در کاهش پسماند ها و آلودگی های زیست محیطی داشته باشد .
این روش میتواند به طوری سبب ساز به تولید شغل هم گردد . با این عمل می توان در فرایند گوناگون بازیافت مثل جدا سازی و حمل پسماند ها و ساخت و ایجاد بتن , از نیرو های فعالیت انسانی یاری گرفت که سبب ساز به ایجاد شغل می شود .
این استراتژی ایجاد بتن می‌تواند دارنده منافع اقتصادی هم باشند .
این بعضی از مزیت های اکثر به کار گیری از پسماند های ساختمانی در ساخت بتن است . در واقع شما میتوانید با به کارگیری از این نخاله ها و پسماند ها علاوه بر ساخت یک مصالح پرکاربرد مانند بتن , در مراقبت محیط زیست هم اثرگذار باشید .

ضرورت ساخت وب سایت بازیافت آشغال و نخاله های ساختمانی در همدان

مدیر راءس مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان به همراه اعضای شورا , کارشناسان شورا و شهرداری همدان از تارنما بازیافت مواد و ایجاد کود آلی و وبسایت نخاله های ساختمانی و عمرانی شهر کرمانشاه بازدید به فعالیت آوردند .

به نقل از رابطه ها همگانی شورای اسلامی شهر همدان , درین بازدید مدیریت راءس مطالعات و پژوهش‌های شورا با اشاره به فعالیت‌ هایده شیرزادی مدیرعامل کمپانی بازیافت مواد و ساخت کود آلی کرمانشاه , از او تحت عنوان بانوی کارآفرین و تلاشگر برنده یاد و اعلام کرد : وبسایت بازیافت آشغال کرمانشاه یک کدام از سایت‌های سابق تفکیک آشغال در مرزو بوم است که با کارایی شیرزادی یکی اشخاص مؤثر در حفاظت محیط زیست عمل چشمگیری در این باره داراست .

حمید بادامی نجات با اشاره به دفن آشغال در نقاط متعدد مرزو بوم اعلام کرد : در وبسایت بازیافت آشغال کرمانشاه زباله‌ها به خیر و خوبی تفکیک و بازیافت شده و تحت عنوان مواد آلی در بخش‌های متفاوت کشاورزی و عمرانی به کارگیری میشود .

بادامی بازدید از وب سایت بازیافت آشغال شهر کرمانشاه را مثبت بررسی کرد و افزود : می‌توان با به کار گیری از تجربیات این تارنما و سایت‌های دیگر مراحل تفکیک و تبدیل مواد آلی را به طور کامل شدن و کاملتر در همدان اجرا کرد . ضرورت مدیریت درست و با برنامه ی کامیون های مخصوص حمل نخاله های ساختمانی و عمرانی با توجه به توسعه ی روز افزون شهری

او ساخت وب سایت بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی در همدان را اضطراری دانست و یادآورشد : آشغال که تحت عنوان طلای آلوده و کثیف از آن یاد می شود بایستی به انرژی سوخت برای مصارف کارها شهری تبدیل شود .

این عضو شورای اسلامی شهر همدان طولانی تر کرد : روزمره بیش تر از ۵۰۰ بدن آشغال در همدان ایجاد می‌گردد و با دقت به سیاست‌های جدیدی که از دیگر شهرهای همجوار آشغال به وبسایت آشغال شهرداری همدان طولانی تر شده‌است می‌توان به‌این گنجایش تحت عنوان یک مجال نگاه کرد و تحت عنوان مرجع درآمدی برای شهرداری همدان از آن بهر ه پیروزی .

بادامی‌نجات بابیان این که امروزه در بیشتر کشورهای توسعه‌یافته اعتنا به محیط زیست بخشی از حق تقدم کاری قرار گرفته است , اعلام‌کرد : متأسفانه بدین قضیه در مرز و بوم ما کمتر اهمیت داده می‌گردد .

او در بازدید از تارنما بازیافت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی کرمانشاه هم اظهار کرد : نخاله‌های ساختمانی که در بیشتر شهرها به یک چالش در مدیر شهری تبدیل شده و فضای نامناسبی را در کنار شهرها ساخت نموده است در تارنما بازیافت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی کرمانشاه این مصالح به ریزدانه‌های قابل به کارگیری تبدیل میگردد . حمل نخاله در تهران

مدیریت راءس مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان با اشاره به این که شورا و شهرداری همدان هم می تواند وبسایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی را در مرحله بسط یافته‌تر تولید نماید , تأکید کرد : بازیافت آشغال یا این که نخاله‌های ساختمانی علاوه بر مسایل اقتصادی در مراقبت محیط زیست زیاد اهمیت دارااست .

بادامی‌نجات بابیان این‌که امید است شهرداری همدان برنامه‌های خویش در امر بازیافت آشغال و نخاله‌های ساختمانی را به شورا ارائه دهد , ادامه اعطا کرد : اعضای شورا از اینگونه برنامه‌ها که در جهت مراقبت محیط زیست مؤثر باشد , حمایت‌های ضروری را خواهند داشت .

او همینطور نهادینه کردن تفکیک آشغال از مبدأ را دارای اهمیت دانست و افزود : اشاعه و نهادینه کردن تفکیک آشغال از مبدأ نیازمند فرهنگ‌سازی است که کلیه سازمان‌ها و مجموعه‌ها می بایست دراین مورد نقش آفرین باشند و در این سمت امداد تشکل‌های مردمی در شرکت کردن دادن مردمان نیز میتواند نقش مؤثری را ایفا نماید .

به گفته بادامی , کارآفرینی استوار , پرهیز از آلودگی آب‌های زیرزمینی از روش شیرابه‌ها , تفکیک زباله‌های قابل بازیافت و ایجاد برق , ایجاد کود آلی و کمپوست , رجوع مواد آلی به خاک , دوری از تخریب و آلودگی محیط زیست از مهم ترین دستاوردهای طرح بازیافت پسماندها است که هر ساله از نابودی ده‌ها هکتار زمین خودداری مینماید .

*حفظ محیط زیست صرفا کالایی که وارد و خیر صادر میگردد

مدیرعامل کمپانی بازیافت مواد و ایجاد کود آلی کرمانشاه هم در‌این بازدید ضمن پرداختن به تشریح گونه کار این وب سایت , طرح تفکیک زباله‌ها را به‌عنوان عمل باارزش که محیط زیست را از دست زباله‌ها نجات میدهد معرفی کرد و اظهار کرد : عمل ما کسب و فعالیت نیست بلکه یک رساله و تعهدی است که به مرزو بوم و محیط زیست خویش داریم و می بایست در نگهداری آن همت کنیم .

هایده شیرازی بابیان این‌که اکثری از فعالیت‌ها به‌خصوص محیط زیست نیاز به آگاه‌سازی همگانی دارااست , افزود : متأسفانه خاک‌های کشور ایران روز‌به‌روز از نگاه مواد آلی فقیرتر میشوند و بایستی تمام مواد آلی از روش بازیافت به خاک برگردانده شود .

به گفته شیرزادی محیط زیست فقط کالایی است که خیر وارد شده و خیر صادراتی است و بایستی محیط زیست را در محل و حیطه ساخت , مسئله آلودگی زیست محیطی ناشی از دفن غیر اصولی پسماندها در کلیه شهرهای جمهوری اسلامی ایران مشکلی است که بایستی حل نخاله‌های ساختمانی به‌زودی به چرخه مصرف بازمی‌گردند

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *