توضیحات جامع درباره لوله کشی روکار ساختمان

معمولا لوله کشی ساختمان ها به صورت توکار انجام می شود ولی در بعضی مواقع شرایط لوله کشی به صورت توکار وجود ندارد و باید از لوله کشی به صورت روکار استفاده کرد که در این مطلب قصد داریم پیرامون این مساله نکاتی را ذکر کنیم.

توضیحات جامع درباره لوله کشی روکار ساختمان

چه زمانی از لوله کشی به صورت روکار باید استفاده کرد؟

لوله کشی برای ساختمان هایی که از ساخت آنها ۱۰ سال گذشته معمولا بیشتر دچار پوسیدگی می شود. در گذشته برای آبرسانی از لوله های آهنی استفاده می شده است که این لوله ها با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند که اغلب این ساختمان های قدیمی با مشکل ترکیدگی لوله مواجه می شوند و اغلب از هزینه های تشخیص ترکیدگی لوله و هزینه های بنایی و ساخت و سازهای ناشی از ترکیدن لوله متحمل می شوند، شکوه دارند. چرا که بعضی از افراد سودجو نیز از این وضعیت سوءاستفاده می کنند و پول های کلانی از افراد خسارت دیده می گیرند. از این رو برخی از شرکت ها و سایت ها اقدام به جمع آوری اطلاعات افراد دارای تخصص و مهارت کرده اند در این بین سایت فنی کارا نیز توانسته است با رضایت سنجی از بین مردم افرادی که در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله و افراد فنی دیگر که دارای مهارت می باشند و میزان رضایت مردم از عملکرد این افراد فنی کار بالا بوده، لیست آنها را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. در آوردن اجسام از چاه توالت و فاضلاب جانباز مشهد شبانه روزی

چنانچه در شهر کرج ساکن هستید و نیاز به خدمات افراد فنی داشتید می توانید لیست این افراد متخصص را از طریق سایت فنی کارا مشاهده کنید مثلا اگر در نیاز به تخصص افراد لوله بازکن در کرج داشتید می توانید از طریق سایت فنی کارا به اطلاعات این افراد ماهر دسترسی داشته باشید. باید خاطر نشان کرد که برای ساختمان های قدیمی که لوله های فاضلاب آنها دچار پوسیدگی شده است، اگر بخواهیم همان لوله های قدیمی را ترمیم کنیم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست و هم باید حجم وسیعی از دیوار ها را تخریب و هم زمان و پول زیادی را صرف این کار کرد و چنانچه ساکن مشهد هستید می توانید برای پیدا کردن افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی در مشهد به همین طریق به این اطلاعات و مشخصات دسترسی داشته باشید.

لذا در این مواقع توصیه می شود که لوله کشی ساختمان به صورت روکار انجام شود تا از این هزینه های اضافی کاسته و زمان کمتری صرف بنایی و ترمیم دیوارها گردد. زمانیکه از بخاری برای گرم کردن منزلتان استفاده می کنید ولی قصد جایگزین کردن شوفاژ به جای بخاری را دارید می توانید برای لوله کشی های مورد نیاز جهت راه اندازی سیستم گرمایشی توسط شوفاز، لوله کشی ساختمان را به صورت روکار انجام دهید. لازم به ذکر است که قبل از لوله کشی ساختمان حتما شرایط نصب شوفاژ را در نظر بگیرید و در صورت عدم مشکل در این فرآیند می توانید لوله کشی ساختمان را به صورت روکار انجام دهید تا در زمان کمتر و با هزینه کمتری سیستم گرمایشی منزل را تغییر دهید.

لوله کشی سیستم گرمایشی شوفاز لوله کشی در گوهردشت کرج

جنس لوله در لوله کشی روکار ساختمان

در لوله کشی روکار ساختمان بهتر است جنس لوله ها از جنس پلاستیک باشد. چرا که لوله های پلاستیکی هم از نظر قیمت و هم از لحاظ مقاومت بهتر از سایر جنس های لوله می باشد و همچنین در لوله کشی روکار هدف پایین آوردن هزینه های لوله کشی می باشد که لوله کشی روکار با استفاده از لوله های پلاستیکی در راستای همین هدف می باشد و تاثیر بسزایی در کاهش قیمت هزینه های لوله کشی ساختمان دارد. لوله های پلاستیکی نسبت به لوله های ۵ لایه قیمت کمتری دارد و همچنین هزینه اجرت لوله کش زمانیکه از لوله های پلاستیکی استفاده می کند کمتر از زمانی است که از سایر لوله ها جهت لوله کشی ساختمان استفاده می کند، می باشد.

مزایای لوله کشی روکار ساختمان چیست؟

  • بزرگترین مزیت لوله کشی روکار ساختمان کاهش هزینه های لوله کشی می باشد در واقع این کاهش قیمت به قدری چشم گیر است که بزرگترین مزیت لوله کشی به صورت روکار می باشد.
  • لوله کشی روکار ساختمان در مدت زمان کمتری انجام می شود، لذا صرفه جویی در زمان از دیگر مزیت های لوله کشی ساختمان به صورت روکار می باشد.

معایب لوله کشی روکار ساختمان

اغلب لوله کش های ساختمان به جرات اظهار می کنند که تنها عیب لوله کشی ساختمان به صورت روکار، ظاهر آن می باشد و تنها آن دسته از افرادی که در ظاهر ساختمان و دیده شدن لوله ها در کناره های دیوارها حساسیت نشان می دهند با انجام لوله کشی ساختمان به صورت روکار مخالفت می کنند که البته این مشکل هم توسط طراحان ساختمان حل شده است و بیشتر طراحان داخلی ساختمان توانسته اند با بکار بردن از تکنولوژی و ایده های جالب این مشکل را نیز حل کنند. لوله بازکنی آزاد شهر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *