سرویس کولر گازی پنجره ای

یکی از دوستداشتنی ترین اشکال کولر های گازی , کولر گازی پنجره ای بخصوص در شمال و استان های جنوبی است . این کولرها نیز خلاف تصور اکثری از اشخاص نیاز به تعمیر و محافظت دارا‌هستند و می بایست سالانه و پیشین از استارت فصل گرما مبادرت به خدمت کولر گازی پنجره ای بشود . نصاب کولر گازی تهران

صرف لحاظ از مارک خالق کولر گازی پنجره ای می توان نسبتاً همگی کولرهای گازی پنجره ای را با یک ساختار شبیه تعریف کرد . کولر های گازی پنجره ای تا حدودی برق مصرفی بیشتری نسبت به کولر های گازی دیواری دارا‌هستند البته در قبال نیازی به برق کشی و یا این که شبکه کشی و قبول نکردن لوله مسی از دیوار و . . . ندارند . توضیحی درباره سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت ) در این مقاله

مزایای کولرگازی پنجره ای :

توان خنک کنندگی بالایی دارا‌هستند
بها به مراتب ارزان تری نسبت به گونه کولر گازی دیواری دارا هستند

چه زمان بایستی مبادرت به خدمت کولر گازی پنجره ای کرد؟

کولرهای گازی پنجره ای بصورت معمول می بایست در هر سال یک توشه خدمت عصر ای شوند . خدمت عصر ای کولر گازی پنجره ای خوبتر است در وقتی باشد که گرما هنوز استارت نشده است . اما گاها بعضا از اشخاص این زمان را به بعداز عصر گرما انتقال می دهند که خیلی پیشنهاد نمیشود .

عارضه ها خدمت کولر گازی پنجره ای گذشته از به کارگیری آن :

معمولا کولرهای گازی پنجره ای در عصر سرد سال عده میگردند و در انبار و یا این که کناره دیگری حفظ میگردند تا سال آن‌گاه مجددا برای نصب و راه‌اندازی مجدد از بسته بندی خویش بیرون شوند . در‌این نقل وانتقال و انتقال قابلیت و امکان ضربه تناول کردن , لق شدن قطعات و یا این که کم آب شدن بعضی از اجزا مکانیکی کولر بسیار خیس است .
از سوی دیگر خدمت زمان ای کولر گازی پنجره ای و یا این که هر کولر گازی دیگری به مراد ارتقا سود وری و نهایتا کاهش مخارج تعمیر و محافظت کولر گازی پنجره ای و متعاقبا کاهش هزینه برق است و بعداز این زمان در واقع مثل رخت بعداز عید میماند .
در صورتی‌که نیاز به تعمیر و یا این که محاسبه کردن موضوعاتی باشد و تا پیشین از این‌که به یک ایراد دارای اهمیت این موضوعات مبدل شود بتوانیم آن‌ها‌را شناسایی و مرتفع نموده و دارای اهمیت خیس از همگی کولر را برای فعالیت فراهم کنیم .

به دلیل مراقبت این کولر در انبار و یا این که هر کناره دیگر معمولا خاک و غبار چه بسا با وجود غربال وارد دستگاه شده‌است و این گرد و غبار معمولا در‌این زمان راحت خیس بر روی اجزا دستگاه می نشیند چون دستگاه فعالیتی ندارد .
خدمت عصر ای کولر گازی پنجره ای بازده و ارتفاع قدمت دستگاه را ارتقاء می‌دهد و بازدهی کولر را فراتر میبرد و تا حدود ۱۵ درصد در مخارج برق شما صرفه جویی خواهد شد .
میزان فرسودگی و فساد قطعات و امکانات در کولرهای گازی که به طور زمان ای بازدید و منزه میگردند به مراتب فراوان کمتر از کولر های گازی است که‌این برنامه زمان ای بازدید و خدمت زمان ای را ندارند .
هنگام بازدید کولر گازی پنجره ای و تمیز کاری و ارزیابی آپ سالیانه به راحتی می‌توانید قطعات وخیم را تشخیص بدهید و در‌حالتی که خودتان نیز توان تعمیر کولر گازی پنجره ای را ندارید با کارشناس و سرویسکار کولر گازی برای تعمیرات متبوع تماس حاصل نمایید .

یاد‌آوری :

عیب و مشکلات فنی کولر گازی پنجره ای را در مقاله ای جدا از هم مفصل توضیح دادیم . در‌حالتی که خلل و ایرادی در کولر گازی پنجره ای خویش دارید خوبتر است به پیوند مقاله تعمیر کولر گازی پنجره ای رجوع‌کنید .

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای همانند کولر های گازی دیواری نیست که دارنده دو پنل جدا از هم باشد و با یک سیستم لوله کشی فلزی یا این که مسی به نیز متصل شده باشد و در هنگام خدمت سالیانه کولر گازی پنجره ای نیاز باشد تا هرمورد از این نصیب ها و یا این که پنل ها را بصورت جداازهم بازدید و تمیزکاری کرد . تعمیرکار کولر گازی مشهد

در‌این مدل از کولر ها رشته دستگاه و کمپرسور در یک محیط قرار دارا‌هستند و ادله این که بدین کولر ها کولر گازی یک تکه نیز گفته می شود همین است .

کولرهای گازی پنجره ای به آسانی در پنجره و یا این که شبکه ساخت شده متناسب برای آن نصب میشوند . در حیث به چنگ آوردن بعد ها و مقدار متبوع برای خرید دستگاه زیاد واجب است .

عیب اساسی کولرهای گازی پنجره ای مصرف برق بسیار و همینطور صدای توام با سرمایش هست و این صدا به دلیل این است که کمپرسور در هم اکنون عمل در نزدیک محل معاش و پشت پنجره است .

کولر های گازی پنجره ای سرمایش نیکی دارا‌هستند اما معمولا با دست در دست گرفتن میگردند و در دست گرفتن از روش به دور تعداد اندکی از آن ها دارا هستند که در صورت نیاز بایستی به آن دقت داشته باشید .

سرویس کولر گازی پنجره ای

خدمت و حفظ درست کولر گازی پنجره ای وقتی واقعه می افتد که همه فیلترها , کویل ها و پره های کولر به خیر پاک شده باشند و در صورتی‌که نیاز به تعمیر کولر گازی پنجره ای باشد در به عبارتی لحظه صورت پذیرد .

پیشنهاد اساسی :

بازدید غربال های این گونه کولر بخصوص غربال جلویی خوبتر است بصورت ماهیانه صورت بپذیرد و هر توشه با آب پاک و داغ شسته شود .

غربال جلویی کولر گازی پنجره ای صحیح در پشت پنل جلویی درنظرگرفته شده و یا این که بصورت کشویی است و یا این که بایستی پنل جلویی گشوده و غربال در پشت آن را رها کرد و پاک کرد . آشنایی با کولرهای گازی به زبان ساده

نظافت کردن غربال جلویی کولر گازی پنجره ای فشار متعددی را از روی کمپرسور بر میدارد و همینطور سبب می شود هوای محل ورود به اتاق ها مطبوع خیس باشد و آلاینده ای با خویش به همراه نداشته باشد .

معمولا غربال های کولر های پنجره ای را می‌تواند تا یک سری توشه شستشو اعطا کرد البته نهایتا می بایست بعداز مدتی آن ها را حتما ردوبدل فرمایید .

به جز مورد بده بستان غربال در حین خدمت عصر ای کولر گازی پنجره ای می بایست موردها دیگری هم آزمایش و سنجیده شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *