نحوه ی برطرف کردن عیب های کولر گازی

جابجایی , نصب , خدمت و تعمیر کولر گازی

زمانی که فصل‌تابستان از رویه می‌رسد شما نیاز دارید تا از کولر گازی خویش فارغ از ایراد به کارگیری نمائید . ولی در صورتی‌که کولر گازی به صدق کار نکرد چه کاری بایستی انجام دهید؟نگران نباشید , تعمیرکاران زبده ما جهت عیب یابی کولر گازی و همینطور نصب , تعمیر و خدمت کولر گازی به شما یاری می نمایند تا اختلال کولر گازی شما در پرسرعت ترین زمان ممکن حل شود . تعمیرات کولر گازی تهران
از این لیست عیب یابی جهت شناسایی بعضی از مشکلات متداول کولر گازی به کار گیری نمائید . عیب یابی كمپرسور

و اگر که نیاز به کارشناس زبده و ماهر جهت عیب یابی و یا این که تعمیر کولر گازی داشتید می توانید در وب سایت ما توصیه تعمیرات خویش را به طور آنلاین ثبت فرمایید تا در او‌لین زمان اختلال کولر گازی شما‌را رفع کنیم .

کولر گازی هوای خنک پرتاب نمیکند

در حالتی‌که کولر گازی شما روشن می شود اما هوای خنک پرتاب نمیکند , مطمئن گردید تمام روزنه ها گشوده است و ترموستات نیز به صدق تهیه و تنظیم شده‌است . در صورتی‌که ایراد از آن کمبود , غربال هوای کولر گازی را بررسی فرمایید .
چنانچه غربال بخاطر گرد و غبار مسدود شده باشد شما هیچ جریان هوایی اخذ نمیکنید . از آن‌جا که بسته شدن آن احتمال دارد منجر توقف کویل اواپراتور شود , یخ و سوز و سرما چه بسا سبب بسته شدن بیشتر آن می شود . در‌صورتی‌که ایراد همین است , غربال کولر گازی را با برس و صابون پاک نمایید .

چه‌طور غربال کولر گازی را پاک کنیم؟

با ردوبدل و همینطور نظافت کردن به موقع غربال کولر گازی می‌توانید از اینگونه مشکلات پیشگیری فرمائید .
یکی دیگر از مشکلاتی که شاید کولر گازی شما داشته باشد درباره با حرفه و موتور رشته است . در صورتی حرفه به راحتی بچرخد , شاید در رساندن برق به موتور اختلال تولید شود یا این که یک نشتی در خنک کننده ( refrigerant line ) به‌وجود بیاید که در این حالت شما حتما به یک تعمیرکار کارشناس جهت بررسی آن نیاز دارید .

کولر گازی به مقدار کافی خنک نمیکند

روزنه های کولر گازی را بررسی نمائید تا از گشوده بودن آن مطمئن گردید . چه بسا در‌صورتی‌که یک کدام از آن ها بسته باشد خنک کردن کل منزل مشقت بار خیس خواهد بود چون هوای گرم چکیده که روزنه کولر آن بسته است با هوای خنک سایر نصیب ها ادقام شده و هوای خانه به مقدار کافی خنک نخواهد شد . در غیر اینصورت شما شاید ایراد دیگری داشته باشید اعم از نشتی در خنک کننده ( refrigerant line ) .
در حالتی‌که کولر گازی شما سابق و یا این که به صحت نصب نشده باشد شاید فرسوده شده باشد و یا این که با اعتنا به مقدار منزلتان از اقتدار کافی برخوردار نباشد . کولر گازی که برای خانه شما بیش تر از حد قادر ( یا این که بزرگ ) میباشند در مقطع کم و تعداد دفعات بسیار مورد استعمال قرار میگیرند که همین مورد منجر کاهش فایده وری آن می شود . در صورتی کولر گازی شما برای منزلتان کوچک باشد به تحمیل بیشتر مورد به کارگیری قرار می‌گیرد که سبب ساز فساد زودتر آن می شود .

نشت آب کولر گازی

نشتی آب از درون کولر گازی است

برای خودداری از جراحت ناشی از نشتی آب ابتدا کولر گازی خویش را خاموش نمایید . مسیر تخلیه آب ( میعانات ) احتمالا گرفته شده باشد . ابتدا کارایی فرمایید گرفتگی مسیر تخلیه آب را گشوده فرمائید , در صورتی‌که اختلال حل نشد تشت تخلیه کولر گازی شما شاید زنگ زده باشد و یا این که پمپ ( پمپ فشرده ) کولر گازی شکسته شده باشد . تعمیرکاران کارشناس ما می توانند قطعه های مصدوم کولر گازی شما‌را تعمیر و یا این که بده بستان نمایند . تعمیرکار کولر گازی مشهد

نشتی آب از خارج کولر گازی می‌باشد

در روزهای گرم و یا این که مرطوب شما احتمالا چاله آبی رنگ ذیل کندانسور خویش ببینید که ولی اگر که کولر گازی به صحت کار می نماید معمولی است . در آب و هوای خنک یک کولر گازی شاید یخ بزند و با ذوب شدن یخ آن آب عده شود که‌این این قضیه نیز معمولی است اما در حالتی که به دلیل دیگه ای نشتی آب داراست تلاش فرمائید غربال کولر گازی را منزه و یا این که بده بستان فرمایید . در صورتیکه اختلال کماکان حل نشد جهت بررسی و برطرف کردن خلل با ما تماس حاصل نمایید . شما شاید به خنک کننده بیشتری نیاز داشته باشید و یا این که لوله تخلیه مسدود شده باشد . راهنمای تعمیر کولرگازی به همراه آموزش شستشوی کندانسور کولر گازی

نشتی آب وقتی که کولر گازی خاموش است

در صورتیکه خنک کننده کولر گازی شما در هم اکنون تمام شدن باشد و یا این که غربال آن آلوده شده باشد کولر گازی هنگام کار کردن احتمالا یخ بزند . بعداز این‌که شما آن را خاموش نمائید یخ ها آب شده و منجر تر شدن کف یا این که سقف خانه شما می شود . در شرایطی‌که پاک کردن غربال کولر گازی منجر برطرف شدن نقص‌ نشد می‌توانید با ما جهت بررسی و برطرف کردن نقص‌ تماس حاصل نمایید .
چرا از کولر گازی آب چکه می‌نماید ؟علت های آبریزش کولر گازی

کولر گازی از تکان نمی ایستد

در صورتی‌که بعداز خاموش کردن کولر گازی زمان بیشتری ارتفاع می‌کشد تا خاموش شود ممکن است غربال کولر گازی شما آلوده است . یک برهان دیگر آن می تواند دیرین بودن و یا این که توان غیر مناسب کولر گازی در مقایسه با میزان خانه باشد .
سایر دلایلی که میتواند سبب خاموش نشدن کولر گازی شود :

گیر کردن حرفه کولر گازی
کوتاه بودن کابل ترموستات
صحیح کار نکردن دستگاه تهیه و تنظیم حرارت ( ترموستات )
سیستم مرکزی کولر گازی روشن نمی‌شود
چنانچه سیستم مرکزی کولر گازی شما روشن نمی‌شود شاید نقص‌ از تهیه و تنظیم ترموستات باشد در غیر این صورت شما برای برطرف کردن ایراد حتما به یک تعمیرکار کارشناس جهت تعمیر کولر گازی خویش نیاز دارید که می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا یکی‌از متخصصین خویش را جهت تعمیر کولر گازی به محل اعزام کنیم .

رشته داخلی کولر گازی کار نمیکند

در‌صورتی‌که رشته داخلی کولر گازی شما کار نمیکند , ابتدا بررسی فرمائید که چیزی باطن آن گیر نکرده باشد . آن‌گاه غربال هوا را بررسی نمایید . در‌صورتی‌که مسدود شده بود شاید خودتان بتوانید اختلال را برطرف نمایید . در شرایطی‌که کویل اواپراتور و مسیر خنک کننده منجمد بود ابتدا اذن دهید که یخ ها بی نقص آب شده و آن‌گاه بررسی فرمایید که رشته کار می نماید یا این که خیر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *