چگونگی رفع نم و رطوبت دیوارها و سقف ساختمان

تعمیرات خانه : از گذشته ها تا به امروز سعی در آن شده‌است دیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب و رطوبت به باطن ساختمان دوری شود چون نم و رطوبت زیان جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می نماید .

یکی از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست . در ابتدا بدین موضوع میپردازیم که با انجام چه کارهایی میتوانید از تخریب دیوارهاجلوگیری کرد؟

رفع نم و رطوبت دیوارها چاه بازکنی در آرژانتین مرکز تهران

رطوبت را کاهش دهید

یکی مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند سبب پیدایش این مشکل شود رطوبت منزل ها است . در بعضی از منزل ها از وسیله های ارتقاء رطوبت به کارگیری می شود که خوبتر است میزان کمتری از این وسیله مصرف شود . یکی دیگر از رویکرد های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها است که منجر می شود تا رطوبت منزل بیرون شود .
خرقه ها را سرعت بالا کم آب فرمایید .

اکثری از خانه ها این ایام آپارتمانی گردیده اند و دیگر فضایی برای کم آب کردن جامه ها نیست . در‌این مورد ها خانم های منزل مجبورهستند تا لباس ها را در منزل کم آب نمایند . یکی دیگر از عواملی که سبب ساز نم کشیدن دیوارها می شود زیادماندن خرقه های تر در فضای منزل است . عملکرد نمایید تا به‌سرعت لباس ها را کم آب فرمائید . همینطور در باطن منزل رطوبت هم ارتقاء مییابد . لوله بازکنی محدوده نظام آباد

رفع نم و رطوبت

درهنگام شستن دیوارها مراقب باشید

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی استفاده نکنید . بعضا از خانواده ها برای این‌که دیوار تمیزتری داشته باشند در بازه زمانی های کوتاه دیوار منزل ها را می شویند و همینطور استفاده از مواد شستشو برای تعداد دفعات زیاد می‌تواند سبب این نقص‌ و همینطور از بین رفتن رنگ دیوار شود .

شناسایی نم دیوار : لکه های آب

یکی از نکاتی که می بایست به آن اعتنا نمائید لکه های آب است . برخی مواقع دیوارهای منزل وضعیت اولیه خودش را از دست میدهد . این قادر است علامتی از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد . به محض اینکه این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این مشکل اقدام فرمائید .

نشت یابی لوله در جمهوری قم

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *