پمپ کولر آبی ضد آب و کم مصرف

این پمپ که با حمایت اداره با صرفه سازی مصرف کشور‌ایران ساخت می شود , کم مصرف ترین پمپ آب کولر آبی رنگ جان دار در بازار هست و تنها ۱۶ وات برق مصرف می نماید . این در حالی است که پمپ های جان دار در بازار به صورت معمول ۶۵ وات برق مصرف می نمایند .  نصب کولر آبی تهران

عایق رطوبتی

از خصوصیت های منحصربه‌فرد این جنس علاوه بر کم مصرف بودن آن عایق رطوبتی بودن آن است که موجب می‌گردد , چه بسا زمانی که آب بر روی موتور آن می ریزد , موتور در گیر سوختگی نشده و هیچگونه اتصالی در‌پی نداشته باشد .

عایق حرارتی

یکی‌از مشکلات پمپ های فعلی , ورود خرده های پوشال و اجرام فرنگی به باطن پمپ و گیر کردن پره پمپ است که سبب ساز سوختن پمپ می‌گردد . ولی این پمپ با مکانیزمی که دارااست هرگونه جرم و گرفتگی را از در بین میبرد . به‌این صورت که در حالتی‌که جرمی بازدارنده از گردش پره های آن شود , موتور به طور عکس استارت به چرخیدن می‌نماید , و بعداز مدتی مجدد در جهت حیاتی می‌چرخد , این کار تا آنجا ادامه پیدا می نماید که جرمی که بازدارنده تلاش درست پمپ شده‌است , تماما پاک بشود . نکاتی درباره کولر گازی هایسنس و ویژگی های کولر گازی

سوای نیاز به سبد

اساس این پمپ به نحوی پباده سازی شده‌است که نیازی به استعمال از سبد برای دوری از ورود اجرام به باطن پمپ نیست .

آبرسانی یکنواخت و سوای افت فشار

این پمپ دارنده بدور اثبات بوده و در طول های متعدد و در فشارهای آب گوناگون , جریان آب یکنواختی را برقرار می نماید .

دارنده بازده اثبات

دارنده مبنا متحرک جهت سهولت در جرم گیری و تغییر و تحول جهت آبرسانی
دارنده کلاهک فارغ از پیچ و مهره جهت خدمت و نصب راحت
بدنه تمام پلاستیکی جهت ایمنی مصرف کننده
دو سال ضمانت ردوبدل
دست انتها نیز این‌که , این پمپ دارنده ۱ سال ضمانت ردوبدل هست .

پمپ آب کولر

در‌این مقاله قصد داریم پاره ای به پمپ کولر آب بپردازیم و از روش تلاش آن در فضای داخلی کولر و همینطور وظیفه ای که بر عهده دارید صحبت بگوییم . همینطور به باوری خوا هیم پرداخت که احتمال دارد برای خیلی از دوستان خوب نامفهوم و گنگ باشد . تا انتها این مقاله با آزمان بنا همراه باشید .

پمپ آب کولر چیست؟

همان طور از اسم این دستگاه مشخص و معلوم است , نوعی وسیله‌ی الکترونیکی جهت پمپاژ آب است که در باطن کولر آبی رنگ تعبیه میشود . این دستگاه الکترونیکی حکم یک تلمبه را داراست که آب را از زیر ترین مرحله کولر که تشک کولر است به باطن یک شلنگ مکش می کند و به سه راهی بالای کولر می رساند . آبی رنگ که به سقف کولر رسیده است به وسیله شلنگ به سه طرف کولر جهت دهی میشود و بر روی پوشال های کولر ریخته میشود و مجدد به تشک کولر سوق دهی میشود . هربار که کولر خانه یا این که دفتر کار خویش را روشن می‌کنید فرایند توضیح داده شده به صورت همیشگی ادامه پیدا می‌نماید .

وظیفه پمپ آب کولر

اکنون که با همت این دستگاه در باطن کولر آبی‌رنگ آشنا شده‌اید احتمال دارد این سوال برایتان پیش بیاید که چرا به پمپ کولر نیاز داریم؟ حتمی است بدانید که کولر آبی‌رنگ مطلوب آب و هوای گرم و کم آب بخش ها گرمسیری است و بویژه در حین فصل تابستان از آن استعمال میشود . تعمیرات کولر گازی تهران

همینطور مکان قرار گیری کولر آبی رنگ معمولا بر روی پشت بام ها , فضای گشوده و در مسیر بی واسطه تابیدن خورشید است . این دستور سبب میشود تا فضای داخلی کولر آبی رنگ به شدت گرم شود . در حیث داشته باشید که موتور کولر آبی‌رنگ هم یک وسیله الکترومکانیکی است که گشوده نیز بر اثر کارکرد بالا گرم میشود و نیاز به خنک شدن دارااست .

موتور کولر هم هیچ جور پروانه یا این که وسیله‌ی خنک کننده‌ای بر روی خودش ندارد , به همین جهت نیاز به دستگاه یا این که پروانه‌ای داراست که مبادرت به خنک کردن موتور و فضای درون کولر نماید .

تصور خطا یا این که صحیح از سوختن موتور

از دیر باز باوری وجود داشته که در صورتی‌که می خواهید کولر خانه یا این که دفتر را روشن نمائید بایستی همراه آن دکمه پمپ آب را هم بزنید , در غیر اینصورت کولر شما هم خواهد سوخت . این اعتقاد مدام از لهجه پدر‌ها به فرزندانشان منتقل شده‌است و به خصوص پسران مدام درین اندیشه بوده اند که در صورتی کلید پمپ آب را نزنم چه خواهد شد؟ آیا موتور کولر حقیقتا خواهد سوخت؟

دیدنی است بدانید که‌این اعتقاد و باور نسبتاً می‌تواند صحیح باشد ولی بایستی موقعیت را دقیقتر سنجید . فکر کنید در یک روز گرم تابستانی کولر خویش را فارغ از زدن کلید پمپ آب روشن فرمائید و تا یک ساعت فارغ از پمپاژ آب کولر به عمل خویش ادامه دهد . درین حالت او‌لین چیزی که احساس می شود باد گرمی خواهد بود که به فضای دفتر یا این که معاش شما وزیده خواهد شد . در‌صورتی‌که این حالت همچنین ادامه پیدا نماید موتور کولر هم گرم و آن‌گاه داغ و داغ خیس شده و احتمال سوختنش هم فراوان خواهد شد .

حال در شرایطی‌که وضعیت آب و هوایی جوری باشد که در یک شب بهاری که باد خنکی در درحال حاضر وزیدن است و شما مبادرت به روشن کردن کولر خویش فرمائید و تا صبح کولر روشن بماند بی تردید هیچ اتفاقی برای موتور کولر شما نخواهد به‌زمین‌خورد .

اشکال پمپ آب کولر

پمپ آب الکترونیکی که برای عمل کردن به الکتریسیته نیاز داراست .
پمپ آب مکانیکی که از نیروی موتور کولر توان می‌گیرد و همت تماما مکانیکی داراست .

پمپ آب مکانیکی چیست؟

یک کدام از مهم‌ترین ویژگی‌های پمپ آب مکانیکی کولر آن است که دیگر نیازی به به کار گیری از برق نیست و این دستگاه به طور کامل بصورت مکانیکی فعالیت می‌کند و از گردش موتور نیروی خویش را تامین می کند . یخ زدگی کولر گازی در زمستان و تابستان

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *